Публікація:
Шляхи розробки SMM-стратегії для малого та середнього бізнесу

dc.contributor.authorЧернобровкіна, Світлана Віталіївнаuk
dc.contributor.authorПриходько, Єлизавета Геннадіївнаuk
dc.contributor.authorВиниченко, Анастасія Андріївнаuk
dc.date.accessioned2021-12-24T08:11:23Z
dc.date.available2021-12-24T08:11:23Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractУ статті дocлiджено особливості застосування та шляхи розробки SMM-стратегії для малого та середнього бізнесу. Показано особливе значення використання інструментарію SMM-маркетингу в Україні для малого та середнього бізнесу у сучасних умовах. Розглянуто соціальні мережі як бізнес-інструменти з просування товарів та послуг. Проведено дослідження соціальних медіа як каналу комунікації. Розкрито актуальність питання знаходження шляхів розробки стратегії маркетингу у соцмережах для просування продукції та послуг для малого та середнього бізнесу. Наведено статистику користування соцмережами Facebook таInstagram. Показано необхідність просування товарів та послуг компаній малого та середнього бізнесу в мережі Інтернет. Розкрито сутність SMM-стратегії для малого та середнього бізнесу. Показано залежність соціальних медіа як каналу маркетингових комунікацій від якості стратегії через складність досягнення будь-якого бізнес-результату. Досліджено фактори, які впливають на віральність інформації у соціальних мережах. Визначено один з основних факторів успішного просування медіаресурсу в соціальних мережах для малого та середнього бізнесу. Визначено роль і потребу у стратегічному плануванні в SMM-маркетингу для сучасних компаній малого та середнього бізнесу. Розглянуто основне завдання маркетологів компанії щодо підлаштовування під інтереси аудиторії, інтеграції бренду в комунікацію. Розглянуто оптимальні строки дії розробленої стратегії маркетингу у соцмережах та наведено мінімальні строки досягнення видимого результату присутності компанії в соціальних мережах. Узагальнено особливості застосування SMM-стратегії з урахуванням сьогоднішніх тенденцій розвитку цього виду діяльності. Розглянуто шляхи розробки та реалізації стратегії маркетингу у соцмережах для малого та середнього бізнесу.uk
dc.description.abstractThe article explores the features of application and ways to develop an SMM strategy for small and medium-sized businesses. Thespecial importance of using SMM marketing tools in Ukraine for small and medium-sizedbusinesses in modern conditions is shown. Social networks are considered as business tools for promoting goods and services for small and medium-sized businesses. The study ofsocial media as a channel of communication. The urgency of the issue of finding ways to develop a marketing strategy in social networks for promoting products and services forsmall and medium-sized businesses is shown. The statistics on the use of social networks Facebook and Instagram.The necessity of promoting the goods and services of small and medium-sized enterprises on the Internet is shown. The essence of SMM-strategy for small and medium-sized businesses is revealed. The dependence of social media as a channel of marketing communications on the quality of the strategy due to the difficulty of achieving any business result is shown. The factors affecting the virality of information in social networksare investigated. One of the main factors of successful promotion of media resources in social networks for small and medium-sized businesses is determined. The role and need for strategic planning in SMM marketing for modern small and medium-sized businesses are determined. The main task of the company's marketers to adjust tothe interests of the audience, integrate the brand into communication, is considered. The optimal terms of the developed marketing strategy in social networks are considered and the minimum terms for achieving the visible result of the company's presence in social networks are given. A review of the features of applying the SMM strategy is carried out taking into account today's trends in the development of this type of activity. The ways of development and implementation of amarketing strategy in social networks for small and medium-sized businesses are considered.en
dc.identifier.citationЧернобровкіна С. В. Шляхи розробки SMM-стратегії для малого та середнього бізнесу / С. В. Чернобровкіна, Є. Г. Приходько, А. А. Виниченко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Економічні науки = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Еconomic sciences : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – № 3 (5). – С. 21-24.uk
dc.identifier.doidoi.org/10.20998/2519-4461.2020.3.21
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6309-6466
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55449
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectSMM-маркетингuk
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectSMM marketingen
dc.titleШляхи розробки SMM-стратегії для малого та середнього бізнесуuk
dc.title.alternativeWays to develop SMM strategiesfor small and medium businessen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationa1944803-3b11-49bf-ba60-a03fae66da82
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverya1944803-3b11-49bf-ba60-a03fae66da82

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
visnyk_KhPI_2020_3_EN_Chernobrovkina_Shliakhy.pdf
Розмір:
382.8 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.28 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: