Публікація:
Зміни стратегії маркетингу під час війни

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

стратегічний маркетинг у воєнний час, маркетинг у післявоєнний час, бізнес-середовище

Бібліографічний опис

Богдановська М. І. Зміни стратегії маркетингу під час війни [Електронний ресурс] / М. І. Богдановська, М. В. Літвиненко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 306.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в