Формування підприємством партнерських відносин: напрямки та цілі

Ескіз

Дата

2011

Автори

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Виявлено та класифіковано основні цілі підприємств, що є визначальними чинниками формування партнерських відносин. Визначено головні напрямки розвитку партнерських зв’язків.
Identified and classified the main objectives of the enterprise that is the determining factor in the formation of partnerships. Defined key areas for partnership development.

Опис

Ключові слова

бізнес, переваги конкурентні, канал збуту, маркетинг, якість продукції, забезпечення матеріально-технічне, обсяг виробництва, обмін технологіями, ресурси фінансові, ризик, витрати

Бібліографічний опис

Ус. М. І. Формування підприємством партнерських відносин: напрямки та цілі / М. І. Ус // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 38. – С. 94-98.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в