Теоретичні основи комплексу маркетингу
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Розглянуто теоретичні питання поняття «комплекс маркетингу». Досліджено розвиток концепції «4Р» та нові концепції в еволюції комплексу маркетингу.
The theoretical question of the term "marketing mix" are considered. The development of the concept "4P" and new concepts in the evolution of marketing are investigated.
The theoretical question of the term "marketing mix" are considered. The development of the concept "4P" and new concepts in the evolution of marketing are investigated.
Опис
Ключові слова
інструменти маркетингу, управління маркетингом, продукт, ціна, розподіл, просування
Бібліографічний опис
Левіна М. О. Теоретичні основи комплексу маркетингу / М. О. Левіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2010. – № 5. – С. 70-75.