Деякі напрями підвищення ефективності управління персоналом клієнт-орієнтованих підприємств
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті проаналізовано напрямки та тенденції створення корпоративного бренду підприємства
SPA-індустрії як роботодавця в процесі реінжинірингу. Розглянуто особливості підвищення
конкурентоспроможності клієнт-орієнтованих підприємств за рахунок удосконалення якості
роботи з персоналом.
Trends and tendencies of creating a corporate brand of a SPA-industry enterprise as an employer in the process or re-engineering are analyzed in the article. Some features of raising competitiveness of client-oriented enterprises on the account of improving working with personnel are considered.
Trends and tendencies of creating a corporate brand of a SPA-industry enterprise as an employer in the process or re-engineering are analyzed in the article. Some features of raising competitiveness of client-oriented enterprises on the account of improving working with personnel are considered.
Опис
Ключові слова
реінжиніринг, ефективність, конкурентоздатність, бізнес готельно-ресторанний, бізнес туристичний, управління персоналом
Бібліографічний опис
Білецький О. М. Деякі напрями підвищення ефективності управління персоналом клієнт-орієнтованих підприємств / О. М. Білецький // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 6. – С. 30-35.