Формування корпоративних знань про потенційних донорів соціокультурних проектів організацій

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Розглянуто особливості цілеспрямованого систематичного пошуку та залучення ресурсів для реалізації програм, які спрямовані на вирішення соціально значущих проблем або підтримки культурно-мистецьких організацій. Запропоновано розглядати таку діяльність як проектну, застосовувати на етапі планування проекту технології фандрейзингу. Обґрунтовано здійснення управління активами організаційного процесу проекту згідно з теорією управління знаннями.
Peculiarities of purposive systematically search and getting resources for realization programs directed to solution socially significant problems or support organizations in the field of culture and art are considered. It is proposed to regard this activity as project activity, to apply fundraising technologies at the project planning stage. Realization of the project organizational process assets management according to the knowledge management theory is grounded.

Опис

Ключові слова

соціокультурний проект, фандрейзинг, активи організаційного процесу, корпоративні знання

Бібліографічний опис

Пилипенко А. І. Формування корпоративних знань про потенційних донорів соціокультурних проектів організацій / А. І. Пилипенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 6. – С. 142-146.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в