Електропривод коліс вузькоколійного трамваю на базі вентильного двигуна
Дата
2010
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Запропоновано електропривод коліс трамваю з вузькою колією на базі вентильного реактивного двигуна з ємнісними накопичувачами енергії, який за енергетичними показниками не поступається тяговим колекторним двигунам, за вищої надійності і меншого об’єму активної частини.
An electric drive of wheels for the tram with narrow tram-line is offered basing on switched-reluctance motor with parallel buffer of energy. Its main characteristics allow the motor successfully to compete with traction collector ones. It has higher reliability and less volume of active part.
An electric drive of wheels for the tram with narrow tram-line is offered basing on switched-reluctance motor with parallel buffer of energy. Its main characteristics allow the motor successfully to compete with traction collector ones. It has higher reliability and less volume of active part.
Опис
Ключові слова
ВД, вентильний реактивний двигун, ємнісні накопичувачі енергії, електро-механічний перетворювач, електронний комутатор, система керування, автоматизована система проектування
Бібліографічний опис
Ткачук В. І. Електропривод коліс вузькоколійного трамваю на базі вентильного двигуна / В. І. Ткачук, І. Є. Біляковський // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Проблемы совершенствования электрических машин и аппаратов. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 55. – С. 107-113.