Формування каналів розподілу в маркетинговій діяльності торговельних підприємств

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Обґрунтовано доцільність розгляду двох рівнів оцінки ефективності каналу розподілу: стратегічний та поточний. Наведено критерії вибору оптимального каналу розподілу враховуючи характеристики покупців, товарів та підприємства.
Motivated practicability of the using two levels of the estimation to efficiency of the channel of the distribution: strategic and the current. The Broughted criteria of the choice of the optimum channel of the distribution considering features of the buyers, goods and enterprises

Опис

Ключові слова

розвиток підприємства, клієнтоорієнтована діяльність, оцінка ефективності, цільовий ринок, оптимальний канал, стратегічні плани, efficiency, target market

Бібліографічний опис

Корольчук О. П. Формування каналів розподілу в маркетинговій діяльності торговельних підприємств / О. П. Корольчук, Г. П. Сиваненко, В. М. Торопков // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 62. – С. 170-176.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в