Ціна як фактор конкурентноздатності платної освітньої діяльності вищих навчальних закладів
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Стаття присвячена дослідженню ціни як фактору конкурентоздатності платної освітньої діяльності вищих навчальних закладів. Здійснена оцінка конкурентноздатності платної освітньої діяльності вищих навчальних закладів та визначений комплекс цілей маркетингу платних освітніх послуг вищого учбового закладу.
The article refers to research of price as a factor of competitiveness of requiring payment educational activity of institutes of higher education.
The article refers to research of price as a factor of competitiveness of requiring payment educational activity of institutes of higher education.
Опис
Ключові слова
ВНЗ, маркетинг, ринкові відносини, сфера освіти, економічна діяльність, кваліфіковані кадри, освітні послуги
Бібліографічний опис
Сафонова В. Є. Ціна як фактор конкурентноздатності платної освітньої діяльності вищих навчальних закладів / В. Є. Сафонова // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 6. – С. 74-87.