Сучасний стан та особливості викладання основ безпеки життєдіяльності у педагогічних ВНЗ в умовах модульно-рейтингової системи

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті проаналізовано сучасні форми навчання та викладання основ безпеки життєдіяльності у педагогічному ВНЗ в умовах модульно-рейтингової системи, окреслено сучасні методи викладання дисципліни для забезпечення якісного формування морально-особистісних, професійно-педагогічних якостей майбутнього педагога. Одним з основних завдань викладання курсу безпеки життєдіяльності є забезпечення повноти знань, умінь і узагальнення знань, зведення їх у систему. Функцію узагальнення курс може виконати певною мірою, якщо на момент його вивчення студент оволодів максимумом знань, які необхідно узагальнити. Розробка та практична реалізація програм медико-біологічних дисциплін із поглибленим валеологічним змістом дозволить із перших курсів розпочати послідовну і систематичну роботу з формування компонентів викладання курсу безпеки життєдіяльності майбутньому вчителю.
The article analyzes modern forms of teaching the fundamentals of life safety in a pedagogical university in the conditions of a modular-rating system, outlines modern methods of teaching discipline in order to ensure the qualitative formation of the moral, personal, professional and pedagogical qualities of the future teacher. One of the main tasks of teaching the course of life safety is to ensure the completeness of knowledge, skills and generalization of knowledge, bringing them into the system. The function of generalization can be fulfilled to a certain extent, if at the time of its study the student has mastered the maximum of knowledge that must be generalized. The development and practical implementation of programs of medical and biological disciplines with in-depth valeological content will allow from the first courses to begin a consistent and systematic work on the formation of the components of teaching the course of life safety for the future teacher.

Опис

Ключові слова

форми навчання, лекція, семінарське заняття, лабораторно-практичні роботи, самостійна діяльність студента, forms of training, lecture, seminar activity, laboratory and practical works

Бібліографічний опис

Сучасний стан та особливості викладання основ безпеки життєдіяльності у педагогічних ВНЗ в умовах модульно-рейтингової системи / Н. І. Годун [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Механіко-технологічні системи та комплекси. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 19 (1241). – С. 124-130.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced