Класифікація підходів вітчизняних та закордонних фахівців до комплексу маркетингу

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглянуто класичний комплекс маркетингу "4Р" та класифіковані підходи до його модернізації відносно особливостей окремих галузей. Дана оцінка питанню доцільності проведення модернізації класичного комплексу маркетингу "4Р" та виділені основні підходи для її проведення.
The article discusses the classic marketing mix "4P" and classified the approaches to the modernization of its relative features of individual sectors. This issue of the feasibility assessment of the modernization of classic marketing mix "4P" and highlighted the main approaches for carrying it out.

Опис

Ключові слова

модернізація, галузь, кількісна оцінка, економіко-математичні моделі, фахівець

Бібліографічний опис

Крамаренко С. Б. Класифікація підходів вітчизняних та закордонних фахівців до комплексу маркетингу / С. Б. Крамаренко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 36. – С. 62-66.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в