Оцінка конкурентоспроможності промислового підприємства на основі концепції маркетингу

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Визначено основні фактори конкурентоспроможності підпрмємства на основі концепції маркетингу. Здійснено оцінку рівня конкурентоспроможності підприємства мясопереробної галузі.
Major factors of enterprise competitiveness on the basis of the marketing concept are defined. Level of enterprise competitiveness the enterprise is estimated.

Опис

Ключові слова

ринок, конкурентні переваги, маркетингова оцінка, конкурентна база

Бібліографічний опис

Нікіфорова Н. Й. Оцінка конкурентоспроможності промислового підприємства на основі концепції маркетингу / Н. Й. Нікіфорова, О. А. Дмітрієва // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 36. – С. 98-103.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в