Оцінка конкурентоспроможності промислового підприємства на основі концепції маркетингу
Дата
2009
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Визначено основні фактори конкурентоспроможності підпрмємства на основі концепції маркетингу. Здійснено оцінку рівня конкурентоспроможності підприємства мясопереробної галузі.
Major factors of enterprise competitiveness on the basis of the marketing concept are defined. Level of enterprise competitiveness the enterprise is estimated.
Major factors of enterprise competitiveness on the basis of the marketing concept are defined. Level of enterprise competitiveness the enterprise is estimated.
Опис
Ключові слова
ринок, конкурентні переваги, маркетингова оцінка, конкурентна база
Бібліографічний опис
Нікіфорова Н. Й. Оцінка конкурентоспроможності промислового підприємства на основі концепції маркетингу / Н. Й. Нікіфорова, О. А. Дмітрієва // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 36. – С. 98-103.