Термічна правка технологічно-деформованих верхніх обв’язувань піввагонів

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

10.20998/2078-9130.2017.39.115771

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Зазначена важлива роль залізничного транспорту в дорожньо-транспортному комплексі України. Відмічено, що в сучасних умовах господарювання, конкуренції зі сторін інших видів транспорту та закордонних залізничних компаній перед вітчизняними залізницями гостро стоїть проблема постійного підвищення ефективності використання їх рухомого складу, переважна більшість якого приходиться на вантажний вагонний парк. Обґрунтована актуальність підвищення надійності вітчизняного парку вантажних вагонів. Зазначена роль зварювального виробництва при створенні нових та модернізації існуючих вантажних вагонів. Відмічена доцільність заміни методу холодної правки післязварних деформацій, які виникають при виготовленні технологічно-деформованих верхніх обв’язувань піввагонів на метод теплової безударної правки. Наведені результати математичне моделювання процесу термічної правки технологічно-деформованих верхніх обв’язувань піввагонів.
An important role of railway transport in the road transport complex of Ukraine is highlighted. It is noted that in the current conditions of management, competition from other modes of transport and foreign railway companies, the problem of constant increase in the efficiency of rolling stock use, the overwhelming majority of which falls on the freight wagon fleet, is acute before the domestic rail-ways. The urgency of increasing the reliability of the domestic fleet of freight cars is substantiated. The role of welding production in the creation of new and modernization of existing freight cars is singled out. The expediency of replacing the method of cold dressing of post-welded deformations that arise in the manufacture of technologically deformed upper girders of open-top wagons is substantiated, the method of thermal unstressed straightening. The results of mathematical modeling of the process of thermal straightening of technologically deformed top girders of open-top wagons are presented.

Опис

Ключові слова

залізничний транспорт, рухомий склад, вагонний парк, несучі системи, математична модель, допоміжні графіки, railway transport, rolling stock, car fleet

Бібліографічний опис

Термічна правка технологічно-деформованих верхніх обв’язувань піввагонів / О.В. Фомін [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Динаміка і міцність машин = Bulletin of the National Technical University "KhPI" : coll. works. Ser. : Dynamics and Strength of Machines. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 39 (1261). – С. 76-80.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced