Динамічні властивості дволанкового автопотяга при русі по поверхні складного профiлю

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті подані результати дослідження руху дволанкового автопотяга по поверхні складного профілю. Встановлено, що динаміка коливань автопотяга під час руху по поверхні складного профілю є суттєво нелінійною. Нелінійність динамічних процесів спричинюють наявність зазорів, попереднє підтискання та наявність тертя в зчіпному пристрої, а також мікропрофіль дороги. В роботі був промодельований випадок руху автопотяга по бруківці або поперек ріллі на зораному полі.
The investigation of dynamics features of two-chains autotrucks in the case, when auto truck moves across obstacles as timber beam, depending on characteristics of striking device has been carried out. It is determined, that the dynamic of vibration of autotruck during braking is essentially nonlinear. The main reasons for that are the presence of clearence (gaps), former ramming and friction in the stricking device.

Опис

Ключові слова

зчіпні пристрої, ударне гальмування, функція Хевісайда, поздовжні коливання, тертя

Бібліографічний опис

Зінько Р. В. Динамічні властивості дволанкового автопотяга при русі по поверхні складного профiлю / Р. В. Зінько, О. М. Маковейчук, О. І. Слюсаренко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Машиноведение и САПР. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2007. – № 29. – С. 52-58.

Зібрання