Обґрунтування будови і принципу роботи зупинника для ланки керування швидкістю зубчастого диференціала
Дата
2018
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Обґрунтована будова і принцип роботи зупинника ланки керування швидкістю зубчастого диференціала, який складається з шестеренчастого гідронасоса, трубопроводів, регулювального крана, зворотного крана і ємності для рідини. Всі деталі, у вигляді замкнутої гідросистеми, змонтовані на корпусі шестеренчастого гідронасоса, вал якого з’єднаний через циліндричну зубчасту передачу з ланкою керування швидкістю зубчастого диференціала – сонячним зубчастим колесом, або епіциклом, або водилом. При обертанні ланки керування, шестеренчастий гідронасос приводиться в роботу і перекачує рідину по відкритому колу гідросистеми, коли регулювальний кран відкритий. При закритому регулювальному крані шестеренчастий гідронасос зупинений і при цьому зупинена ланка керування швидкістю. Таким чином, за рахунок зміни швидкості ланки керування плавно змінюється швидкість веденої ланки зубчастого диференціала.
The structure and principle of operation of the stopper of the speed control unit of the gear differentials, which consists of a gear hydraulic pump, pipelines, a regulating throttle, a reverse crane and a tank for a liquid, is substantiated. All parts, as closed circuit hydrosystem, are mounted on the frame of a gear hydraulic pump, whose shaft is connected through a cylindrical gear with a speed control link of the gear differential – a sun gear, an ring gear, or a carrier. When rotating the control unit, gear hydraulic pump is being driven and pumps fluid through the open hydraulic circle, when the regulating throttle is open. When the regulating throttle is closed, the gear hydraulic pump is stopped, and the speed control unit is stopped. Thus, due to the change in the speed of the control unit, the velocity of the driven link of the gear differential is gradually changing.
The structure and principle of operation of the stopper of the speed control unit of the gear differentials, which consists of a gear hydraulic pump, pipelines, a regulating throttle, a reverse crane and a tank for a liquid, is substantiated. All parts, as closed circuit hydrosystem, are mounted on the frame of a gear hydraulic pump, whose shaft is connected through a cylindrical gear with a speed control link of the gear differential – a sun gear, an ring gear, or a carrier. When rotating the control unit, gear hydraulic pump is being driven and pumps fluid through the open hydraulic circle, when the regulating throttle is open. When the regulating throttle is closed, the gear hydraulic pump is stopped, and the speed control unit is stopped. Thus, due to the change in the speed of the control unit, the velocity of the driven link of the gear differential is gradually changing.
Опис
Ключові слова
гідросистема замкнута, колесо зубчасте, водило, епіцикл, сателіт, closed circuit hydrosystem, sun gear, carrier, ring gear, satellite
Бібліографічний опис
Малащенко В. О. Обґрунтування будови і принципу роботи зупинника для ланки керування швидкістю зубчастого диференціала / В. О. Малащенко, О. Р. Стрілець, В. М. Стрілець // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Машинознавство та САПР = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Engineering and CAD : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – № 25 (1301). – С. 89-92.