Способи виходу підприємства на зовнішні ринки

Ескіз

Дата

2018

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті визначено мотиви, умови і чинники виходу підприємств на зовнішній ринок, а також надано послідовність циклічності розвитку підприємства та етапів отримання доступу підприємства на закордонні ринки, запропоновано основні цілі, з якими підприємства виходять на зовнішні ринки (максимізація прибутку та забезпечення довгострокового успішного збуту), охарактеризовано основні способи виходу підприємства на зовнішні ринки (експорт – прямий та непрямий; спільна підприємницька діяльність – ліцензування, виробництво та управління за контрактом, підприємства спільного володіння, пряме інвестування).
The article determines that the choice of the way of the enterprise's exit to external markets depends on the purpose, enterprise, scale of activity, the nature of the goods and the intentions to control sales. The motives of the company's exit into external markets are grouped into exciting and, doubting, while the main conditions for the company to enter the foreign markets are market, as well as related to the goods and activities of the enterprise. The internal and external factors influencing the output of the enterprise to the external market are considered. The sequence of cycles of enterprise development and attraction of the enterprise to work in the international market, as well as stages of obtaining the enterprise's access to foreign markets, is presented. It is determined that the main goals of the enterprise's entry into external markets are maximizing profits and ensuring long-term successful sales. The main ways of the company's exit into foreign markets (export – direct and indirect, joint entrepreneurial activity – licensing, production and management under the contract, joint ventures, direct investment – is to invest capital in the creation of its own divisions abroad, which ensure the most complete bringing of the enterprise to foreign economic activity), the advantages and disadvantages of each of them are also determined.

Опис

Ключові слова

експорт, ліцензування, пряме інвестування, товарно-грошові відносини

Бібліографічний опис

Пічугіна Т. С. Способи виходу підприємства на зовнішні ринки / Т. С. Пічугіна, А. В. Волченок // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – № 20 (1296). – С. 20-24.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в