Інноваційний маркетинг і його вплив на розвиток підприємств кондитерської галузі
Дата
2017
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті проаналізована конкурентна ситуація в кондитерській галузі України, обґрунтована важливість інноваційного маркетингу для підприємств-виробників кондитерської продукції, виявлені особливості інноваційної маркетингової діяльності кондитерських підприємств в Україні і показано вплив інноваційного маркетингу на розвиток підприємств галузі, зроблено висновки щодо інноваційного потенціалу кондитерських підприємств і його основних складових, удосконалено модель процесу управління інноваційним маркетингом.
In the article the competitive situation in the confectionery industry of Ukraine is analyzed, the importance of innovative marketing for the enterprises of the confectionery industry is discussed, the features of the innovative marketing activities of the confectionery enterprises of Ukraine are identified, the influence of innovative marketing on the development of enterprises of the industry is shown, conclusions regarding the innovative potential of confectionery enterprises and its main constituents are made, the model of the process of management of innovative marketing has been improved.
In the article the competitive situation in the confectionery industry of Ukraine is analyzed, the importance of innovative marketing for the enterprises of the confectionery industry is discussed, the features of the innovative marketing activities of the confectionery enterprises of Ukraine are identified, the influence of innovative marketing on the development of enterprises of the industry is shown, conclusions regarding the innovative potential of confectionery enterprises and its main constituents are made, the model of the process of management of innovative marketing has been improved.
Опис
Ключові слова
інновації, інноваційний потенціал, економічна вигода, конкурентоспроможність, портфельний аналіз, стратегія розвитку, confectionery industry, innovations, innovative marketing, innovative potential, innovative marketing-mix
Бібліографічний опис
Квітчата С. О. Інноваційний маркетинг і його вплив на розвиток підприємств кондитерської галузі / С. О. Квітчата // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 54 (1257). – С. 58-64.