Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок
Дата
2017
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглянуто сутність стратегії міжнародного маркетингу, узагальнено теоретичні засади формування стратегій міжнародного маркетингу в контексті виходу компаній на зовнішні ринки. Згруповано та систематизовано в однорідні групи теоретичні напрямки стосовно змістовного наповнення терміну.
The article discusses the essence of the strategy of international marketing, generalizes the theoretical principles of formation of international marketing strategies in the context of the company's exit into foreign markets. Grouped and systematized in homogeneous groups the theoretical directions concerning the contentfilling of the term.
The article discusses the essence of the strategy of international marketing, generalizes the theoretical principles of formation of international marketing strategies in the context of the company's exit into foreign markets. Grouped and systematized in homogeneous groups the theoretical directions concerning the contentfilling of the term.
Опис
Ключові слова
інформаційні технології, міжнародний маркетинг, товарні ринки, бізнес-цілі, стратегічне планування, marketing strategy, marketing complex, global information technology market, IT-company
Бібліографічний опис
Проценко Ю. О. Формування маркетингової стратегії виходу ІТ-компанії на світовий ринок / Ю. О. Проценко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 54 (1257). – С. 123-127.