Харківське відділення Імператорського Російського технічного товариства в системі робітничої освіти (1890-ті–1916 рр.): основні напрями та результати
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Досліджено просвітницьку діяльність Харківського відділення Імператорського Російського технічного товариства (ХВ ІРТТ). Вивчено різноманітні форми роботи відділення щодо освіти та розповсюдження технічних знань серед робітників. З’ясовано основні напрями та результати просвітницької діяльності ХВ ІРТТ та його роль в системі робітничої освіти Півдня Росії.
Educational activity of Kharkiv Department of the Imperial Russian Technical Society (KD IRTS) is investigated. Various forms of department work concerning formation and distribution of technical knowledge among workers are investigated. The basic directions and results of educational activity of KD IRTS and its role in the education system of workers of the South of Russia are established.
Educational activity of Kharkiv Department of the Imperial Russian Technical Society (KD IRTS) is investigated. Various forms of department work concerning formation and distribution of technical knowledge among workers are investigated. The basic directions and results of educational activity of KD IRTS and its role in the education system of workers of the South of Russia are established.
Опис
Ключові слова
заклади навчальні, освіта середня, освіта технічна, курси вечірні, education, average educational institutions, technical education, schools for workers, evening rates
Бібліографічний опис
Кушлакова Н. М. Харківське відділення Імператорського Російського технічного товариства в системі робітничої освіти (1890-ті–1916 рр.): основні напрями та результати / Н. М. Кушлакова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Історія науки і техніки. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 10 (984). – С. 81-89.