Інноваційні комплексні системи викладання дисципліни "Технологія харчових виробництв як складова розвитку ассоціацій EFCE та CFE-UA"

Ескіз

Дата

2021

DOI

doi.org/10.20998/2220-4784.2021.01.12

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

У матеріалах статті розглянуті можливості для визначення цілей навчання студентів ВНЗ з метою подальшої розробки складових комплексних проектів. При написанні cтатті використано багаторічний досвід викладання дисципліни «Загальна технологія харчової промисловості» в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» на кафедрі інтегрованих технологій, процесів і апаратів. Цей досвід і добре знання предмета зумовили високу якість матеріалу для викладання дисципліни, а питання, що розглядаються пропущені через призму власного творчого сприйняття, що робить матеріал особливо цінним. Розробки проведені з застосуванням сучасних високоефективних науково-обґрунтованих технологій використання сировини, наприклад, від різновидів аналізу сировини та продуктів до вибору тари та упаковки на різних стадіях експлуатації та утилізації. Представлені приклади і деякі особливості можливих рішень навчання, які засновані на експериментальних даних розробки механізмів ідентифікації-класифікації процесів і їх наукового обґрунтування у вигляді об'єктів інтелектуальної власності. У статті показані приклади напрямків вдосконалення технології та обладнання для переробки томатів різними способами, проаналізовані методи інтенсифікації технологічних процесів виробництва томатної пасти, а також інновацій різновидів компаній зі складною обробкою томатів. Проблема утилізації різновидів відходів розглядається у вигляді складних комплексних процесів, їх досліджень і аналізу енерго- і ресурсозберігаючих складових.
The materials of the article consider the possibilities for determining the goals of education of university students in order to further develop the components of complex projects. When writing the article, the long-term experience of teaching the discipline "General technology of the food industry" at the National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute" at the Department of Integrated Technologies, Processes and Apparatuses was used. This experience and good knowledge of the subject determined the high quality of the material for teaching the discipline, and the issues under consideration were passed through the prism of their own creative perception, which makes the material especially valuable. Developments have been carried out using modern, highly efficient, science-based technologies for the use of raw materials, for example, from the types of analysis of raw materials and products to the choice of polymer packaging and packaging at various stages of operation and disposal. Examples and some features of possible learning solutions based on experimental data of development of mechanisms of identification-classification of processes and their scientific substantiation in the form of objects of intellectual property are presented. The article shows examples of directions for improving technology and equipment for processing tomatoes in various ways, analyzes methods for intensifying technological processes for the production of tomato paste, as well as innovations of varieties of companies with complex processing of tomatoes. The problem of waste disposal is considered in the form of complex integrated processes, their research and analysis of energy and resource-saving components. The results of research on disposal can be used to select methods of recycling -modification or disposal.

Опис

Ключові слова

інтелектуальна власність, комплексні інноваційні проекти, науково обґрунтовані методи навчання студентів, intellectual property, integrated technologies, evidence-based methods

Бібліографічний опис

Бухкало С. І. Інноваційні комплексні системи викладання дисципліни "Технологія харчових виробництв як складова розвитку ассоціацій EFCE та CFE-UA" / С. І. Бухкало // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Інноваційні дослідження у наукових роботах студентів = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Innovation researches in students’scientific work : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – № 1. – С. 80-92.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced