Особливості викладання іноземних мов в умовах воєнного стану

Ескіз

Дата

2022

DOI

doi.org/10.20998/2227-6890.2022.1.12

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

У зв’язку з розвитком суспільства вивчення іноземних мов набуває великого попиту серед студентів. Ще за часів пандемії коронавірусу воно набуло медійного формату. А коли Україну охопила війна 2022 року, то після перерви тривалістю майже в місяць, воно повернулося до свого звичного ладу, але перейшовши на наступну сходинку мультимедійних технологій. Це все додало більш цікавого характеру заняттям з іноземної мови: не зважаючи на вже загальноприйняту систему форм роботи заняття стали орієнтуватися на дві частини студентів (ті, хто можуть відвідувати заняття і ті, хто не можуть цього робити). Однак навчатися мають всі, саме тому в деяких аспектах навчальний процес розділився на дві гілки, аби всі мали можливість навчатися. Воєнний стан також вплинув на психологічний стан студентів та викладачів, але завдяки взаємній підтримці вони лишають свій ресурс майже на стабільному рівні. Отже, ніщо не може зупинити навчальний процес, який стрімко розвивається і прокладає свої шляхи до тих, хто хоче навчатися.
Due to the development of society, learning foreign languages is in great demand among students. Even during the coronavirus pandemic, it got a media format. And when Ukraine was engulfed in the war of 2022, after a break of almost a month, teaching returned to normal, but moving on to the next stage of multimedia technology. All this added a more interesting character to foreign language classes: despite the already established system of forms of work classes began to focus on two parts of students (those who can attend classes and those who cannot). However, everyone has to study, that is why in some aspects the learning process is divided into two branches so that everyone has the opportunity to learn. Martial law has also affected the psychological state of students and teachers, but thanks to mutual support they leave their resources almost stable. All in all, nothing can stop the rapidly evolving learning process and paving the way for those who want to learn.

Опис

Ключові слова

викладання іноземних мов, воєнний стан, мотивація, онлайн-навчання, мультимедійні технології, teaching of foreign languages, martial law, motivation, online-teaching, multimedia technologies

Бібліографічний опис

Ткаченко Я. А. Особливості викладання іноземних мов в умовах воєнного стану / Я. А. Ткаченко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Actual problems of Ukrainian society development : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – № 1. – С. 72-75.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в