Bilingual approach in teaching foreign languages
Дата
2022
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
bilingual education, intercultural contacts, professional competence, linguistic competence, bilingualism, natural bilingualism, artificial bilingualism, mixed bilingualism, language model, teaching bilingual learners, bilingual competence, bilingual type of education, teaching foreign languages, restructuring of speech mechanisms, language education, двомовне навчання, білінгвальне навчання, міжкультурні контакти, професійна компетенція, лінгвістична компетенція, білінгвізм, природний білінгвізм, штучний білінгвізм, змішаний білінгвізм, двомовна освіта, білінгвальна освіта, мовна модель, навчання двомовних учнів, двомовна компетенція, білінгвальний тип навчання, навчання іноземних мов, перебудова мовних механізмів, мовна освіта
Бібліографічний опис
Kartun N. O. Bilingual approach in teaching foreign languages / N. O. Kartun // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 672.