Результати моделювання компонентів і робочих процесів гібридного автомобіля з асинхронним електродвигуном
Вантажиться...
Дата
ORCID
https://orcid.org/0000-0001-5168-1924
https://orcid.org/0000-0002-0621-1365
https://orcid.org/0000-0001-6067-1672
https://orcid.org/0000-0002-1825-0097
https://orcid.org/0000-0002-9160-4488
https://orcid.org/0000-0001-9724-0630
https://orcid.org/0000-0001-7797-9139
https://orcid.org/0000-0002-9843-0521
https://orcid.org/0000-0002-0621-1365
https://orcid.org/0000-0001-6067-1672
https://orcid.org/0000-0002-1825-0097
https://orcid.org/0000-0002-9160-4488
https://orcid.org/0000-0001-9724-0630
https://orcid.org/0000-0001-7797-9139
https://orcid.org/0000-0002-9843-0521
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
У роботі представлені імітаційні моделі системи керування і контролю, виконано дослідження динаміки параметрів елементів гібридного автомобіля за допомогою імітаційного моделювання у середовищі Matlab / Simulink. Розглядається послідовно-паралельний привід повідних коліс. Електропривід здійснюється від асинхронного електродвигуна. Модель містить підсистеми регулювання і контролю споживання енергії, обчислення і контролю стану АКБ, ДВЗ, електричного приводу, механічну модель автомобіля, імітатор впливу водія на подачі палива, систему керування режимами руху. Представлені зміни параметрів компонентів гібридного автомобіля і самого автомобіля на заданих режимах руху. Отримані результати відповідають реальним значенням для вибраного класу автомобілів.
The work presents simulation models of the control and monitoring system, the study of the dynamics of the parameters of the elements of a hybrid car using simulation modeling in Matlab / Simulink environment is performed. A series-parallel drive of driving wheels is considered. The electric drive is carried out from an asynchronous electric motor. The model includes energy consumption regulation and control subsystems, calculation and state control of the battery, internal combustion engine, electric drive, mechanical model of the car, simulator of driver's influence on the fuel pedal, driving mode control system. The changes in the operating parameters of the hybrid vehicle components and the vehicle itself on the given driving modes are presented. The results obtained correspond to the real values for the selected class of cars.
The work presents simulation models of the control and monitoring system, the study of the dynamics of the parameters of the elements of a hybrid car using simulation modeling in Matlab / Simulink environment is performed. A series-parallel drive of driving wheels is considered. The electric drive is carried out from an asynchronous electric motor. The model includes energy consumption regulation and control subsystems, calculation and state control of the battery, internal combustion engine, electric drive, mechanical model of the car, simulator of driver's influence on the fuel pedal, driving mode control system. The changes in the operating parameters of the hybrid vehicle components and the vehicle itself on the given driving modes are presented. The results obtained correspond to the real values for the selected class of cars.
Опис
Бібліографічний опис
Результати моделювання компонентів і робочих процесів гібридного автомобіля з асинхронним електродвигуном / М. Є. Сергієнко, Н. М. Павлова, А. М. Сергієнко, Б. Г. Любарський, А. М. Борисенко, П. М. Калинин, С. О. Губский, O. М. Древаль // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Автомобіле- та тракторобудування = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Automobile and Tractor Construction : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – № 2. – С. 31-48.