Розвиток професійної мотивації майбутніх психологів у контексті ситуативного
Дата
2023
DOI
doi.org/10.20998/2078-7782.2023.1.06
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Розглянуті ключові поняття про професійну мотивацію. Зроблено огляд теоретичних та емпіричних методів діагностик та проведення заходів щодо розвитку професійної мотивації. Показано структурну модель процесу формування і/або розвитку професійної мотивації у студентів-психологів за допомогою ситуативного моделювання.
Key concepts about professional motivation are considered. An overview of theoretical and empirical methods of diagnosis and interventions to develop professional motivation has been made. The structural model of the process of formation and/or development of professional motivation in students of psychologists with the help of situational modeling is displayed.
Key concepts about professional motivation are considered. An overview of theoretical and empirical methods of diagnosis and interventions to develop professional motivation has been made. The structural model of the process of formation and/or development of professional motivation in students of psychologists with the help of situational modeling is displayed.
Опис
Ключові слова
вища освіта, ситуативне моделювання, модель, навчальний процес, мотивація, професійна мотивація психологів, higher education, situational modeling, model, learning process, motivation, professional motivation of psychologists
Бібліографічний опис
Квасник О. В. Розвиток професійної мотивації майбутніх психологів у контексті ситуативного / О. В. Квасник, O. I. Беспарточна, О. O. Землякова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2023. – № 1. – С. 76-85.