Публікація:
Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікацій

Ескіз

Дата

2020

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

управління маркетингом, цифрові технології, digital інструменти, маркетингові комунікації

Бібліографічний опис

Гненков А. В. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікацій / А. В. Гненков, О. С. Мельников // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 14-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 1-4 грудня 2020 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – С. 279-280.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в