Публікація: Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікацій
Дата
2020
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
управління маркетингом, цифрові технології, digital інструменти, маркетингові комунікації
Бібліографічний опис
Гненков А. В. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікацій / А. В. Гненков, О. С. Мельников // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 14-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 1-4 грудня 2020 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – С. 279-280.