Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 2
Дата
2023
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Збірник містить матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 14-15 листопада 2023 року. У тезах доповідей частини 2 збірника висвітлено результати досліджень фінансово-економічних та організаційних засад розвитку сфери гостинності і туризму, а також тенденції діджиталізації та Startup-проєктів у сфері туризму і гостинності. Матеріали збірника будуть корисними для здобувачів, викладачів, науковців та працівників індустрії туризму та сфери гостинності.
Опис
Ключові слова
конференції НТУ "ХПІ", праці вчених НТУ "ХПІ", маркетингові інструменти, розвиток туризму, регіони України, туристична індустрія, гостинна справа, історико-культурна спадщина, культурний туризм, готельний бізнес
Бібліографічний опис
Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України [Електронний ресурс] : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 2 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 325 с. – Укр. та англ. мовами. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71118.