Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 2

Ескіз

Дата

2023

Автори

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Збірник містить матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 14-15 листопада 2023 року. У тезах доповідей частини 2 збірника висвітлено результати досліджень фінансово-економічних та організаційних засад розвитку сфери гостинності і туризму, а також тенденції діджиталізації та Startup-проєктів у сфері туризму і гостинності. Матеріали збірника будуть корисними для здобувачів, викладачів, науковців та працівників індустрії туризму та сфери гостинності.

Опис

Ключові слова

конференції НТУ "ХПІ", праці вчених НТУ "ХПІ", маркетингові інструменти, розвиток туризму, регіони України, туристична індустрія, гостинна справа, історико-культурна спадщина, культурний туризм, готельний бізнес

Бібліографічний опис

Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України [Електронний ресурс] : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 2 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 325 с. – Укр. та англ. мовами. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71118.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced