Роль маркетингу у повоєнному розвитку підприємств індустрії туризму та гостинності

Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

діджиталізація галузі туризму, мобільні додатки для туристів, мови програмування, мова запитів SQL

Бібліографічний опис

Гасюк М. О. Роль маркетингу у повоєнному розвитку підприємств індустрії туризму та гостинності [Електронний ресурс] / М. О. Гасюк // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 2 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 206-208.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в