Digital business transformation: analysis of the effect artificial intelligence in E-Commerce's product recommendation
Дата
2024
DOI
doi.org/10.20998/2522-9052.2024.1.08
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
The purpose of this study is to determine whether artificial intelligence used in E-Commerce influences product recommendations for users. This study explains how much influence artificial intelligence on product recommendations supplied by E-commerce in terms of consumer behavior in making purchasing decisions. Research methods. This research used bibliometric analysis to find the mapping of this topic with articles period 2017 to 2023 from Scopus database. Of the 103 articles were showed by keyword and analyzing the articles according to the relate of the content about 29 articles were finally obtained. The research result is Artificial Intelligence has influence for E-commerce, recommendation system, decision support system, customer behaviour's, and customer trust. Product recommendations have an impact on E-Commerce. Conclusion. However, from the literature review, founded that there are still a few journals discussing related to considerations to the implementation regarding the use of AI in e-commerce "Consumer behaviour", "Customer Trust", "Purchasing decisions". This study is also useful to generate additional AI-related research in e-commerce and unquestionably for a fresh subject will be covered especially in context of product recommendations on E-commerce.
Мета цього дослідження полягає в тому, щоб визначити, чи впливає штучний інтелект, який використовується в електронній комерції, на рекомендації щодо продукту для користувачів. Це дослідження пояснює, наскільки сильно штучний інтелект впливає на рекомендації щодо продуктів, які надає електронна комерція, з точки зору поведінки споживачів під час прийняття рішень про покупку. Методи дослідження. У цьому дослідженні використовувався бібліометричний аналіз, щоб знайти зіставлення цієї теми зі статтями за період 2017–2023 років із бази даних Scopus. Зі 103 статей, які були показані за ключовими словами та аналізом статей відповідно до змісту, було остаточно отримано 29 статей. Результатом дослідження є те, що штучний інтелект впливає на електронну комерцію, систему рекомендацій, систему підтримки прийняття рішень, поведінку клієнтів і довіру клієнтів. Рекомендації щодо продуктів впливають на електронну комерцію. Висновок. Однак, з огляду літератури виявлено, що все ще є кілька журналів, які обговорюють міркування щодо впровадження щодо використання ШІ в електронній комерції "Поведінка споживачів", "Довіра клієнтів", "Рішення про купівлю". Це дослідження також корисно для проведення додаткових досліджень, пов'язаних зі штучним інтелектом, в електронній комерції, і, безсумнівно, для нової теми буде розглянуто особливо в контексті рекомендацій щодо продуктів для електронної комерції.
Мета цього дослідження полягає в тому, щоб визначити, чи впливає штучний інтелект, який використовується в електронній комерції, на рекомендації щодо продукту для користувачів. Це дослідження пояснює, наскільки сильно штучний інтелект впливає на рекомендації щодо продуктів, які надає електронна комерція, з точки зору поведінки споживачів під час прийняття рішень про покупку. Методи дослідження. У цьому дослідженні використовувався бібліометричний аналіз, щоб знайти зіставлення цієї теми зі статтями за період 2017–2023 років із бази даних Scopus. Зі 103 статей, які були показані за ключовими словами та аналізом статей відповідно до змісту, було остаточно отримано 29 статей. Результатом дослідження є те, що штучний інтелект впливає на електронну комерцію, систему рекомендацій, систему підтримки прийняття рішень, поведінку клієнтів і довіру клієнтів. Рекомендації щодо продуктів впливають на електронну комерцію. Висновок. Однак, з огляду літератури виявлено, що все ще є кілька журналів, які обговорюють міркування щодо впровадження щодо використання ШІ в електронній комерції "Поведінка споживачів", "Довіра клієнтів", "Рішення про купівлю". Це дослідження також корисно для проведення додаткових досліджень, пов'язаних зі штучним інтелектом, в електронній комерції, і, безсумнівно, для нової теми буде розглянуто особливо в контексті рекомендацій щодо продуктів для електронної комерції.
Опис
Ключові слова
bibliometric, artificial intelligence, customer behavior, product recommendation, E-Commerce, buying decision, digital business, бібліометричний, штучний інтелект, поведінка клієнтів, рекомендація товару, електронна комерція, рішення про купівлю, цифровий бізнес
Бібліографічний опис
Louis J. V. Digital business transformation: analysis of the effect artificial intelligence in E-Commerce's product recommendation / J. V. Louis, Noerlina, D. H. Syahchari // Сучасні інформаційні системи = Advanced Information Systems. – 2024. – Т. 8, № 1. – С. 64-69.