Механізми удосконалення маркетингової діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2024

DOI

https://doi.org/10.20998/2313-8890.2024.08.05

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

У статті установлено сутність управління маркетингом. Визначено, що планування маркетингу є необхідним елементом системи управління. Здійснення маркетингової діяльності є об’єктивною необхідністю орієнтації науково-технічної, виробничої та збутової діяльності підприємства з урахуванням ринкового попиту, потреб і вимог споживачів. Маркетингова діяльність підприємства спрямована на те, щоб досить обґрунтовано, враховуючи попит ринку, встановлювати поточні і, головне, довгострокові (стратегічні) цілі, шляхи їх досягнення та реальні джерела ресурсів господарської діяльності, визначати асортимент і якість продукції, її пріоритети, оптимальну структуру виробництва і бажаний прибуток. Функціями управління маркетинговою діяльністю на підприємстві є її організація, планування та контроль виконання. Розроблення та реалізація маркетингових заходів потребують створення допоміжних систем маркетингу. До них належать, зокрема, система планування маркетингу, система організації служби маркетингу та система маркетингового контролю.
The article identifies the essence of marketing management. It is determined that marketing planning is a necessary element of the control system. Implementing marketing activities is an objective necessity of scientific, technical, and industrial orientation and sales activities of the enterprise, considering market demand, needs, and requirements of consumers. Here, the trend towards the planned production organization for improvement is reflected, and the efficiency of the enterprise's operation in general and its business divisions in particular is constantly strengthened. Marketing the activity of the enterprise is aimed at establishing a sufficiently justified, considering the current market demand and, most importantly, long-term (strategic) goals, ways to achieve them, and natural sources of resources and economic activity, determine the assortment and quality of products, its priorities, optimal structure production, and desired profit. Development and implementation of marketing measures require the creation of auxiliary marketing systems. These include, in particular, the marketing planning system, the marketing service organization system, and the marketing control system. Key words: enterprise, marketing activity, brand, social networks.

Опис

Ключові слова

економіка, маркетингова діяльність, системи управління, управління підприємством, конкурентоспроможність підприємств, economy, marketing activity, enterprise management, competitiveness of enterprises

Бібліографічний опис

Механізми удосконалення маркетингової діяльності підприємства / Ю. М. Котельникова, В. В. Зеленяк, І. С. Кайтанський, М. Щерба // Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит = Energy saving. Power engineering. Energy audit. – 2024. – № 8 (198). – С. 56-70.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в