Аналіз ринкових трендів і споживчих потреб у контексті маркетингової діяльності аграрних підприємств

Ескіз

Дата

2024

DOI

10.20998/2313-8890.2024.09.05

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

В умовах постійних економічних потрясінь у країні та світі, а отже, і сільськогосподарської складової економіки зокрема, надзвичайно важливе значення має розробка ефективного механізму формування попиту на продукцію, стимулювання збуту на сільськогосподарських ринках. Особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств визначаються, насамперед, особливостями ринків сільськогосподарської продукції та особливостями цінової політики, попиту та пропозиції на дану продукцію. Сільськогосподарський маркетинг виконує всі види господарської діяльності, що пов'язані з потоком продовольчих товарів та послуг з моменту початкового сільськогосподарського виробництва до кінцевого споживача. Різні групи (тобто виробники, ринки сільськогосподарської продукції та роздрібні торговці), повинні розглядати маркетингову функцію як прогресію маркетингового каналу. Сучасні умови ринку вимагають від аграрних підприємств як якісного виробництва, так і грамотного позиціонування своєї продукції. In the conditions of constant economic upheavals in the country and the world, and therefore the agricultural component of the economy in particular, the development of an effective mechanism for the formation of demand for products and the stimulation of sales in agricultural markets is extremely important. Features of marketing activities of agricultural enterprises are determined, first of all, by the features of agricultural product markets and features of price policy, demand and supply for these products. Agricultural marketing performs all types of economic activities related to the flow of food products and services from the moment of initial agricultural production to the final consumer. Different groups (ie, producers, agricultural markets, and retailers) should view the marketing function as a progression of the marketing channel. Modern market conditions demand from agricultural enterprises both highquality production and competent positioning of their products.

Опис

Ключові слова

тренди, аграрний ринок, маркетинг, потреби, trends, consumers, agricultural market, marketing, needs

Бібліографічний опис

Сєров В. В. Аналіз ринкових трендів і споживчих потреб у контексті маркетингової діяльності аграрних підприємств / В. В. Сєров // Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит = Energy saving. Power engineering. Energy audit. – 2024. – № 9 (199). – С. 60-71

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в