Використання брендингу для відновлення іміджу туристичних регіонів України

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

брендинг, відновлення іміджу, туристична дестинація, іноземні туристи, конкурентоспроможність, сезонність туризму, проблеми туристичного бізнесу, імідж туристичних регіонів

Бібліографічний опис

Котлубай В. О. Використання брендингу для відновлення іміджу туристичних регіонів України [Електронний ресурс] / В. О. Котлубай, А. С. Кучерявко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / прогр. ком.: Марченко А. П. [та ін.] ; орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 200-203.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в