Маркетинг як інструмент у повоєнному розвитку туристично-рекреаційної сфери України

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, повоєнний розвиток, туризм, ринкова економіка, адаптація, туристично-рекреаційна сфера, позитивний імідж, конкурентоспроможність, реабілітація

Бібліографічний опис

Черчик Л. М. Маркетинг як інструмент у повоєнному розвитку туристично-рекреаційної сфери України [Електронний ресурс] / Л. М. Черчик // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / прогр. ком.: Марченко А. П. [та ін.] ; орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 368-372.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в