Публікація:
The impact of social media ads on user behavior

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

the impact of social media, user behavior, banner blindness, attracting attention, advertisers, effective ads, fundamental emotions

Бібліографічний опис

Shypulina Yu. S. The impact of social media ads on user behavior [Electronic resours] / Yu. S. Shypulina, A. O. Kolomiiets // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 2 / прогр. ком.: Марченко А. П. [та ін.] ; орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 146-147.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в