Публікація: The impact of social media ads on user behavior
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
the impact of social media, user behavior, banner blindness, attracting attention, advertisers, effective ads, fundamental emotions
Бібліографічний опис
Shypulina Yu. S. The impact of social media ads on user behavior [Electronic resours] / Yu. S. Shypulina, A. O. Kolomiiets // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 2 / прогр. ком.: Марченко А. П. [та ін.] ; орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 146-147.
