The relationship between sport socialization and social innovation with implications for education development: a review of the literature
Вантажиться...
Дата
Автори
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
This study explores the interplay between sport socialization, social innovation, and educational development, emphasizing their collective potential to address contemporary societal challenges. After reviewing global literature, this research captures diverse conceptual and methodological advancements. The findings highlight the synergistic relationship between these domains, demonstrating how sport-driven social innovation enhances educational outcomes, particularly for marginalized communities. Mechanisms such as life skills development, cognitive enhancement, and inclusivity promotion are explored alongside challenges including resource limitations, socio-economic disparities, and definitional ambiguities. This study bridges critical research gaps, offering novel insights into the role of sports in fostering educational equity and systemic change. The analysis underscores the need for interdisciplinary frameworks and policy interventions to fully harness the transformative potential of sports for sustainable social and educational development. These findings contribute to advancing theoretical knowledge and inform practical strategies for inclusive and impactful social innovation.
Це дослідження досліджує взаємодію між соціалізацією спорту, соціальними інноваціями та освітнім розвитком, наголошуючи на їхньому колективному потенціалі для вирішення сучасних соціальних проблем. Після огляду світової літератури в цьому дослідженні фіксуються різноманітні концептуальні та методологічні досягнення. Результати підкреслюють синергетичний зв'язок між цими сферами, демонструючи, як соціальні інновації, орієнтовані на спорт, покращують освітні результати, особливо для маргіналізованих спільнот. Такі механізми, як розвиток життєвих навичок, покращення когнітивних функцій та сприяння інклюзивності, досліджуються разом із такими проблемами, як обмеженість ресурсів, соціально-економічні нерівності та неоднозначність визначень. Це дослідження заповнює критичні прогалини в дослідженнях, пропонуючи новий погляд на роль спорту у сприянні освітній справедливості та системним змінам. Аналіз підкреслює необхідність міждисциплінарних рамок та політичних заходів для повного використання трансформаційного потенціалу спорту для сталого соціального та освітнього розвитку. Ці результати сприяють поглибленню теоретичних знань та формують практичні стратегії для всеосяжних та ефективних соціальних інновацій.
Це дослідження досліджує взаємодію між соціалізацією спорту, соціальними інноваціями та освітнім розвитком, наголошуючи на їхньому колективному потенціалі для вирішення сучасних соціальних проблем. Після огляду світової літератури в цьому дослідженні фіксуються різноманітні концептуальні та методологічні досягнення. Результати підкреслюють синергетичний зв'язок між цими сферами, демонструючи, як соціальні інновації, орієнтовані на спорт, покращують освітні результати, особливо для маргіналізованих спільнот. Такі механізми, як розвиток життєвих навичок, покращення когнітивних функцій та сприяння інклюзивності, досліджуються разом із такими проблемами, як обмеженість ресурсів, соціально-економічні нерівності та неоднозначність визначень. Це дослідження заповнює критичні прогалини в дослідженнях, пропонуючи новий погляд на роль спорту у сприянні освітній справедливості та системним змінам. Аналіз підкреслює необхідність міждисциплінарних рамок та політичних заходів для повного використання трансформаційного потенціалу спорту для сталого соціального та освітнього розвитку. Ці результати сприяють поглибленню теоретичних знань та формують практичні стратегії для всеосяжних та ефективних соціальних інновацій.
Опис
Бібліографічний опис
Szabolcs N. The relationship between sport socialization and social innovation with implications for education development: a review of the literature / N. Szabolcs // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2025. – № 1. – С. 3-15.