Енергоефективне керування тяговим електроприводом кар'єрного локомотива з комбінованою енергетичною установкою
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
доктор філософії
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Рада захисту
Разова спеціалізована рада ДФ 64.050.203
Установа захисту
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Науковий керівник/консультант
Рябов Євген Сергійович
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії (PhD) за спеціальністю 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка (14 – Електрична інженерія). – Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Харків, 2025.
Дисертація присвячена вирішенню актуальної науково-практичної задачі з розробки енергоефективного керування тяговим електроприводом кар'єрного локомотива з комбінованою енергетичною установкою.
Об’єкт дослідження – процеси електромеханічного перетворення енергії у тяговому електроприводі кар'єрного локомотива з комбінованою енергетичною установкою.
Предмет дослідження – тяговий електропривод кар’єрного локомотива з комбінованою енергетичною установкою.
Метою дисертаційної роботи є підвищення енергоефективності тягового електроприводу кар'єрного локомотива з комбінованою енергетичною установкою.
Dissertation for the degree of Doctor of Philosophy (PhD) in speciality 141 – Electric power engineering, electrical engineering and electromechanics (14 – Electrical engineering) – National Technical University «Kharkiv Polytechnic Institute», Kharkiv, 2025.
The dissertation is devoted to solving an urgent scientific and practical problem of developing an energy-efficient control of the traction electric drive of a mining locomotive with a combined power plant.
The object of research is the processes of electromechanical energy conversion in the traction electric drive of a mining locomotive with a combined power plant.
The subject of research is the traction electric drive of a mining locomotive with a combined power plant.
The aim of the thesis is to improve the energy efficiency of the traction electric drive of a mining locomotive with a combined power plant.
Опис
Ключові слова
електрорухомий склад, електровоз, електромеханічна система, електромеханічний перетворювач енергії, тяговий електропривод, тяговий асинхронний електродвигун, енергоефективність, накопичувач енергії, акумулятор, провід, електрична мережа, струм, напруга, оптимізація, керування, electric rolling stock, electric locomotive, electromechanical system, electromechanical energy converter, traction electric drive, traction asynchronous electric motor, energy efficiency, energy storage, battery, wire, electrical network, current, voltage, optimisation, control
Бібліографічний опис
Кондратьєва Л. Ю. Енергоефективне керування тяговим електроприводом кар'єрного локомотива з комбінованою енергетичною установкою. [Електронний ресурс] : дис. ... д-ра філософії : спец. 141 : галузь знань 14 / Лілія Юріївна Кондратьєва ; наук. керівник Рябов Є. С. ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2025. – 193 с.
