Аналіз ефективності силових установок наземного транспорту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

доктор філософії

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

142 Енергетичне машинобудування

Рада захисту

Разова спеціалізована рада ДФ 64.050.206

Установа захисту

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Науковий керівник/консультант

Марченко Андрій Петрович

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії (PhD) за спеціальністю 142 – Енергетичне машинобудування. – Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Харків, 2025. Дисертаційна робота присвячена вирішенню актуальної науково-технічної задачі, пов’язаної з впливом водневих добавок на роботу бензинових двигунів у складі гібридних силових установок з метою зниження викидів CO₂ та підвищення паливної ефективності. Актуальність теми обумовлена глобальними екологічними викликами, зокрема необхідністю зменшення негативного впливу автомобільного транспорту на довкілля шляхом декарбонізації двигунів внутрішнього згоряння. Об’єкт дослідження – процеси згоряння, викиди шкідливих речовин та декарбонізація силових установок наземного транспорту. Предмет дослідження – ефективність силових установок наземного транспорту в аспекті декарбонізації, зокрема шляхом застосування добавок водню до основного палива. Метою дисертаційної роботи є аналіз та обґрунтування вибору сучасної силової установки наземного транспорту шляхом комплексного оцінювання техніко-економічних, екологічних та експлуатаційних характеристик задля підвищення енергоефективності та зменшення шкідливого впливу на навколишнє середовище. Dissertation for the degree of Doctor of Philosophy (PhD) in speciality 142 – Power Engineering – National Technical University «Kharkiv Polytechnic Institute», Kharkiv, 2025. The dissertation is devoted to solving a pressing scientific and technical problem related to the influence of hydrogen additives on the operation of gasoline engines in hybrid power plants in order to reduce CO₂ emissions and increase fuel efficiency. The relevance of the topic is due to global environmental challenges, in particular the need to reduce the negative impact of road transport on the environment by decarbonizing internal combustion engines. The object of study is the combustion processes, emissions of harmful substances and decarbonization of land transport power plants. The subject of the study is the efficiency of land transport power plants in terms of decarbonization, in particular by using hydrogen additives to the main fuel. The purpose of the dissertation is to analyze and justify the choice of a modern power plant for land transport through a comprehensive assessment of technical, economic, environmental and operational characteristics in order to increase energy efficiency and reduce harmful impacts on the environment.

Опис

Бібліографічний опис

Міщенко М. Т. Аналіз ефективності силових установок наземного транспорту [Електронний ресурс] : дис. ... д-ра філософії : спец. 142 : галузь знань 14 / Микита Тимофійович Міщенко ; наук. керівник Марченко А. П. ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2025. – 169 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в