Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 5 з 36
- ДокументМетоди виявлення резервів підвищення ефективності діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Железняк, А. О.; Ларка, Микола ІвановичУ статті досліджено поняття ефективності як повноти використання потенціалу підприємства. Розглянуто існуючі методики пошуку резервів, оцінювання їх фактичного стану та можливостей підвищення ефективності за рахунок виявлених резервів. Розроблено комплекс пропозицій щодо поліпшення результатів їх виявлення на сучасному етапі розвитку економіки.
- ДокументЗасоби визначення найбільш ефективних сфер вкладення інновацій(НТУ "ХПІ", 2014) Яковлєв, Анатолій Іванович; Юрченко, Ю. С.Проведено аналіз існуючих методів у даному напрямку. Розроблений метод розрахунку ефекту вибору найбільш доцільних галузей вкладання коштів з метою їх інноваційного розвитку. Наведені чисельні розрахунки підтверджують доцільність виконаних розробок.
- ДокументМотивація персоналу як один з факторів підвищення ефективності роботи підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Яковенко, В. Г.; Куделя, В. І.Розглянуто основні фактори, що визначають вплив мотивації персоналу на підвищення продуктивності праці та ефективності роботи підприємства. Представлено основні грошові та не грошові фактори мотивації праці.
- ДокументПроблеми формування портфелів інноваційно-інвестиційних проектів на переробних підприємствах(НТУ "ХПІ", 2014) Васильцова, Світлана ОлександрівнаПропонується розглянути проблеми формування портфелів інноваційно-інвестиційних проектів на фармацевтичних підприємствах. Розглянуто сучасний стан вітчизняної переробної промисловості. Визначені основні причини аналізуємого явища. Проведено аналіз фінансування та інноваційної активності переробної промисловості.
- ДокументДослідження впливу торгової марки на споживчий попит і результати ринкової діяльності фірми(НТУ "ХПІ", 2014) Тихонова, А. В.У статті проаналізовано вплив торгової марки на конкурентоспроможність товарів, на споживчий попит та підвищення результатів ринкової діяльності фірми. Розглянуті функції товарного знаку та вигоди торгової марки для виробника та споживача. Зроблені висновки щодо особливостей застосування концепції брендингу на вітчизняному ринку.