Філософський аналіз соціокультурного виміру електронної освіти в Китаї

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

доктор філософії

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

В10 – Філософія

Рада захисту

Разова спеціалізована рада ДФ 64.050.220

Установа захисту

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Науковий керівник/консультант

Дольська Ольга Олексіївна

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії (PhD) за спеціальністю В10 ‒ Філософія ‒ Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Харків, 2025. У дисертаційній роботі вирішується науково-прикладна задача ‒ філософський аналіз соціокультурного виміру електронної освіти в Китаї із наголосом на змінах, які відбуваються в культурі і соціумі. Об’єктом дослідження є електронна освіта в Китаї. Предметом дослідження є соціокультурний вимір електронної освіти в Китаї. Метою дисертаційної роботи є філософське осмислення соціокультурного виміру електронної форми освіти в Китаї за умов формування нової культури цифрового характеру. Dissertation for the degree of Doctor of Philosophy (PhD) in specialty В10 -Philosophy ‒ National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute”, Kharkiv, 2025. The dissertation solves a scientific and applied problem-a philosophical analysis of the sociocultural dimension of Electronic Education in China with an emphasis on the changes taking place in culture and society. The object of research is e-learning in China. The subject of the study is the sociocultural dimension of e-learning in China. The purpose of the dissertation is to philosophically comprehend the socio-cultural dimension of e-learning in China in the context of the formation of a new digital culture.

Опис

Ключові слова

електронна освіта Китаю, китайська філософія, філософія освіти, китаїстика, Конфуціанство, цифрова культура, культурні техніки, Інтернет-соціалізація, медіа-соціалізація, віртуальна соціалізація, техніка, Electronic Education, E-learning in China, Chinese philosophy, philosophy of education, Chinese studies, Confucianism, digital culture, cultural techniques, Internet socialization, media socialization, virtual socialization, technique

Бібліографічний опис

Ван Дечжун. Філософський аналіз соціокультурного виміру електронної освіти в Китаї. [Електронний ресурс] : дис. ... д-ра філософії : спец. В10: галузь знань B / Ван Дечжун; наук. керівник Дольська О. О.; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2025. – 179 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в