Перегляд за Автор "Матросова, Вікторія Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 110
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ SWOT-аналіз можливостей та перспектив розвитку туризму вражень у Харківській області(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2020) Волченко, Анна Сергіївна; Матросова, Вікторія ОлександрівнаОбгрунтовано, що застосування SWOT-аналізу дає можливість встановити зв’язок сильних і слабких сторін та можливостей і загроз в туризмі вражень. У процесі планування розвитку необхідно поєднувати внутрішні можливості (сильні і слабкі сторони) і зовнішню ситуацію (можливості і загрози). Поєднання негативних і позитивних чинників, що впливають на діяльність туристичної компанії ззовні та зсередини, допоможе правильно оцінювати можливості, які відкриті перед організацією в сфері туризму вражень.Документ Актуальні проблеми організації і ведення обліку виробничих запасів підприємствами України(НТУ "ХПІ", 2012) Матросова, Вікторія Олександрівна; Котова, В. В.Документ Аналз ефективності використання нематеріальних активів(НТУ "ХПІ", 2012) Пошенова, К. С.; Матросова, Вікторія ОлександрівнаДокумент Аналіз сучасного стану фінансової системи України на шляху євроінтеграції(НТУ "ХПІ", 2013) Остапенко, О. С.; Матросова, Вікторія ОлександрівнаСтаття присвячена аналізу та дослідженню сучасного стану фінансової системи України. Розглянуто основні теоретичні питання інтеграції та проведено аналіз структури видатків державного бюджету. Дана оцінка рівня ВВП України в порівнянні з високорозвиненими європейськими країнами.Документ Аналіз інвестиційно-інноваційної активності підприємств Харківського регіону(Тернопільський національний економічний університет, 2017) Матросова, Вікторія Олександрівна; Матросов, Олександр Дмитрович; Доуртмес, Пилип ОлександровичВступ. Інвестиційна та інноваційна діяльність здатна забезпечувати не тільки функціонування та зростання, а й розвиток суб’єктів господарювання, що відповідає «Стратегії України 2020» та прийнятій до впровадження інноваційно-інвестиційній моделі розвитку економіки. Управлінські рішення з підвищення темпів інвестиційно-інноваційної активності зазначені у програмному документі «Україна 2030. Доктрина збалансованого розвитку», такі рішення доцільно ухвалювати на основі своєчасного та достовірного оцінювання стану і результатів. Мета. Мета статті − виявити основні тенденції та особливості перебігу інвестиційної й інноваційної діяльності у зовнішньому та внутрішньому середовищі промислових підприємств. Метод (методологія). Інвестиційно-інноваційна діяльність промислових підприємств залежить від значної кількості чинників як внутрішнього, так і зовнішнього середовища. Чинники зовнішнього середовища є такими, що практично не залежать від підприємства і його вплив на них мінімальний. Чинники ж внутрішнього середовища прямо залежать саме від діяльності, організаційної структури підприємства тощо. В економічній літературі можна зустріти значну кількість класифікацій чинників, що впливають на інвестиційно-інноваційну діяльність підприємства. Здійснено аналіз джерел фінансування інновацій, питомої ваги фінансування капітальних інвестицій за рахунок власних коштів підприємства у загальній сумі джерел фінансування та за рахунок амортизаційних відрахувань підприємства; показники оновлення продукції. Визначено питому вагу інвестицій на інновації в загальному капіталі, у власному капіталі; питому вагу витрат на дослідження й розробки у загальному обсязі витрат на інновації, витрат на машини, устаткування й програмне забезпечення, пов'язане із впровадженням інновацій у загальному обсязі витрат на інновації; питому вагу власних та бюджетних інвестицій на технологічні інновації в загальному обсязі витрат на інновації; питому вагу інвестицій вітчизняних та іноземних інвесторів у загальному обсязі витрат на інновації. Результати. Виявлено основні тенденції та особливості перебігу інвестиційної й інноваційної діяльності у внутрішньому середовищі промислових підприємств. Отримані значення показників, що відображають особливості перебігу інвестиційно-інноваційної діяльності підприємств, доводять, що загальною тенденцією інвестиційно-інноваційної діяльності для всіх проаналізованих підприємств є недостатня увага до результатів інвестиційно-інноваційної діяльності, що гальмує їх розвиток та конкурентні можливості. Проведено SWOT-аналіз інвестиційно-інноваційної діяльності промислових підприємств регіону на мікроекономічному рівні. Основними недоліками є застарілі основні фонди, недостатня визначеність підприємства щодо довгострокових орієнтирів і стратегій свого розвитку, дефіцит власних коштів, які потрібні для здійснення інноваційно- спрямованих інвестиційних проектів на підприємствах, низький рівень платоспроможності підприємств, недостатня компетентність фахівців для здійснення успішної інвестиційно-інноваційної діяльності.Документ Аналіз інноваційної активності підприємств України та стратегія формування корпоративного інноваційного потенціалу(НТУ "ХПІ", 2013) Матросова, Вікторія Олександрівна; Семенова, О. О.Стаття присвячена актуальній на сьогоднішній день проблемі інноваційного розвитку України. У статті розглянуто та проаналізовано становище України на світовому ринку, її сильні і слабкі сторони у сфері інноваційної діяльності, зазначено місце інноваційного потенціалу в системі управління підприємством. Визначено основні чинники, що впливають на формування корпоративного інноваційного потенціалу.Документ Аналіз інформативності фінансової звітності підприємств(НТУ "ХПІ", 2011) Матросова, Вікторія Олександрівна; Саблін, Д. О.У даній статті пропонується розгдянути фінанасову звітнісь з боку відповідності міжнародним стандартам, щодо її прозорості, достовірності. Також розглянутий інтерес користувачів у фінансовій звітності, приклади спотворення фінансової звітності.Документ Базова основа фінансового потенціалу промислового підприємства в контексті глобальних проблем сучасності(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2015) Матросова, Вікторія Олександрівна; Доуртмес, Пилип ОлександровичУ статті розглядаються питання дослідження фінансового потенціалу промислового підприємства на основі базових факторів впливу як фундаментальне першоджерело визначення потенційних фінансових можливостей господарюючого суб’єкта. Пропонується визначати необхідну масу фінансових ресурсів для реалізації стратегічних цілей на основі результатів фундаментальних досліджень грошової маси із коригуванням показників у якості оціночних критеріїв фінансового потенціалу підприємства.Документ Бенчмаркінг енергоефективності: маркетингові і управлінські можливості використання в міжнародному підприємництві(ФОП Шейніна О. В., 2020) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Кобєлєв, Валерій МиколайовичУ статті обґрунтовано необхідність і актуальність впровадження на промислових підприємствах прогресивних систем енергоефективності. Показано, що в Україні в 2020 році тільки 43,1% енергоресурсів використовується ефективно, свідчать дані рейтингу енергоефективності. У 2019 цей показник був вищий - 54%. Проведено аналіз використання енергоресурсів у промисловості, сфері послуг, сільському господарстві та житловому секторі в Україні, а також в країнах Євросоюзу. Розглянуто питання організації бенчмаркінгу енергоефективності для промислових підприємств України. Основна увага приділяється комплексному підходу, який полягає в створенні нормативної бази та організації інформаційної підтримки при проведенні бенчмаркінгу. Розглядається досвід країн Євросоюзу у вирішенні завдання технічного регулювання бенчмаркінгу енергоефективності та можливості його використання в міжнародному підприємництві. Детально розглянуті тільки основні етапи проведення бенчмаркінгу енергозбереження, до яких віднесено: вибір еталона, порівняння і оцінка, позиціонування об'єкта дослідження і визначення лідерів і аутсайдерів, угруповання партнерів бенчмаркінгу за рівнем енергоефективності, ідентифікація розриву, виявлення причин неефективного енергоспоживання, визначення масштабу і природи проблеми. Впровадження системи бенчмаркінгу енергоефективності на регулярній основі як підсистеми контролю та планування в складі системи енергетичного менеджменту дозволить відстежувати зміни показників енергоефективності виробничої системи та її структурних об'єктів, рівня ефективності енергоспоживання в часі, негативні тенденції і причини їх виникнення, оцінювати ефективність адаптації кращих приктики ефективного енергоспоживання в власних умов і результативність впровадження енергозберігаючих заходів, що сприятиме постійному удосконаленню виробничої системи і її об'єктів.Документ Вступ до спеціальності "Менеджмент організацій і адміністрування"(НТУ "ХПІ", 2011) Матросов, Олександр Дмитрович; Дюжев, Віктор Геннадійович; Кучинський, Володимир Анатолійович; Матросова, Вікторія ОлександрівнаНова система ринкового господарювання, яка сформувалася в умовах вітчизняної економіки, потребує фахівців, які володіють глибокими знаннями в галузі сучасного менеджменту. У навчальному посібнику розкривається сутність менеджменту організації, як системи, яка по новому організує внутрішньовиробничі економічні відносини. Навчальний посібник допоможе студентам та аспірантам, які вивчають проблеми менеджменту організації, а також фахівцям, які приймають участь в управлінні підприємствами.Документ Гармонізація податкової системи України до вимог ЄС(НТУ "ХПІ", 2012) Матросова, Вікторія Олександрівна; Верташова, О. С.Документ Геополітична стратегія зовнішньої торгівлі України(ВД "Гельветика", 2019) Матросова, Вікторія Олександрівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Погорєлова, Тетяна ОлексіївнаОсновною проблемою незалежної України як суб`єкта міжнародних відносин тривалий час постає питання самореалізації на міжнародній арені. Географічний чинник зовнішньополітичної стратегії є підґрунтям міжнародних відносин та визначає просторовий вимір реалізації політичних, економічних, соціальних та безпекових інтересів України в контексті зміни стратегічного курсу та основних торгових партнерів, що викликало перманентні негативні тренди в динаміці багатьох економічних показників та торгового балансу зокрема. Предметом статті є розгляд питань, пов'язаних з аналізом геополітичної стратегії зовнішньої торгівлі України за умов трансформації векторів торгових та політичних відносин. Проведено аналіз географічних та політичних напрямів, динаміки зовнішньоекономічної торгівлі України. Виявлено основні напрями збуту продукції на міжнародних ринках, проаналізовано зміни ринків збуту за період 2008–2018 рр., узагальнено статистичну інформацію. Із позиції комплексного аналітичного підходу визначено сучасні тренди торгової політики України на національному та регіональному рівнях. Досліджено вплив тенденцій і торгового потенціалу України та окремих регіонів на перспективи міжнародних відносин України та її наближення до сталого тренду активного торгового балансу. Систематизовано причини, які є результатом зміни товарної структури експортного потенціалу України, та запропоновано пріоритетні напрями розвитку геополітичної стратегії зовнішньої торгівлі України.Документ Глобалізація в міжнародному туризмі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Матросова, Вікторія Олександрівна; Новік, Ірина Олексіївна; Шматько, Наталія МихайлівнаГлобалізація світової економіки, вплинула і на розвиток туристичного сектору. Сучасний туризм відкриває особливості масового туристичного продукту разом із його стандартизацією та серійним виробництвом, спеціалізацією та різноманітністю його пропозицій, а також із сучасним продажем та рекламою, часто віртуальною. Розвиток світової економіки туризму є результатом задоволення людських потреб, починаючи з потреби на відпочинок та дозвілля, відновлення фізичних сил, споживацьких потреб і закінчуючи розумовими потребами: новий досвід, сприйняття та пізнання. Було визначено поняття глобалізації, що це є сукупність процесів інтенсифікації економічних, політичних, соціокультурних відносин, що розгортаються поверх державних кордонів. Систематизовано статистичну інформацію, яка є невід’ємним доказом розвитку глобалізації в міжнародному туризмі. Виявлено проблеми, які існують на сучасному етапі розвитку міжнародного туризму та процесів глобалізації. Систематизовано основні риси процесу глобалізації бізнесу. Визначено значення процесу глобалізації для розвитку міжнародного туризму. Розглянуто процес утворення глобальних туристських об’єднань. Подано поняття турпродукту та місце ТНК в міжнародному туризмі. Турпродукт, як відомо, представляє комплекс послуг, що надаються туристу, і часто споживається за кордоном. Глобалізацію в туризмі можна визначити як процес різкого посилення туристичних потоків, а також потоків послуг, капіталу, інформації та технологій, як правило, не потрапляють під регулювання національних урядів. Глобалізація має довготривалий характер, а її рушійною силою є, перш за все, революція у сфері інформаційно-комунікаційних технологій, лібералізація ринків і загострення міжнародної конкуренції.Документ Гроші та кредит(НТУ "ХПІ", 2016) Матросова, Вікторія Олександрівна; Доуртмес, Пилип ОлександровичКонспект лекцій дає сукупність необхідних знань як цілісної учбової дисципліни вищої професійної освіти "Гроші та кредит". У конспекті розглянуті сутність, функції грошей, їх місце та роль у системі розподільчих відносин. Основну увагу приділено визначенню сутності грошової системи та структури грошового обігу країни; визначенню причин та наслідків інфляції; вивченню видів, форм, функцій та ролі кредиту; вивченню побудови кредитної та банківської системи країни; визначенню ролі міжнародних валютно-фінансових відносин. Даний курс лекцій комплексно відображає зміст дисципліни "Гроші та кредит" та основні методики оцінки основних макроекономічних показників грошово-кредитної системи, аналізу стану грошово-кредитної системи та фінансового стану суб'єктів кредитного ринку.Документ Деривативи на міжнародному фінансового ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сусліков, Станіслав Вячеславович; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що деривативи, пов'язані з правом однієї зі сторін вчиняти в майбутньому певні дії, якими вона може скористатися чи ні на свій розсуд. Класичними прикладами є опціон (угода, за якою потенційний покупець або потенційний продавець отримує право, але не обов'язок, купити або продати актив (товар, цінний папір) за заздалегідь обумовленою ціною в певний момент майбутнього або протягом певного періоду часу) і варіант (цінний папір, що дає власнику право придбати пропорційну кількість акцій за визначеною ціною протягом певного періоду часу і, як правило, за вищою ціною, ніж поточна ринкова ціна).Документ Деривативи на міжнародному фінансового ринку(2023) Сусліков, Станіслав Вячеславович; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що деривативи, пов'язані з правом однієї зі сторін вчиняти в майбутньому певні дії, якими вона може скористатися чи ні на свій розсуд. Класичними прикладами є опціон (угода, за якою потенційний покупець або потенційний продавець отримує право, але не обов'язок, купити або продати актив (товар, цінний папір) за заздалегідь обумовленою ціною в певний момент майбутнього або протягом певного періоду часу) і варіант (цінний папір, що дає власнику право придбати пропорційну кількість акцій за визначеною ціною протягом певного періоду часу і, як правило, за вищою ціною, ніж поточна ринкова ціна).Документ Деривативи на міжнародному фінансового ринку(2023) Сусліков, Станіслав Вячеславович; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро ГригоровичВ доповіді обґрунтовано, що важливість і актуальність проблеми досягнення активного розвитку української економіки та ріст ефективності її виробничо-комерційного функціонування визначають об'єктивну необхідність і важливість подальшого удосконалення теоретико-методологічного та наукового базису дослідження світового ринку похідних цінних фінансових паперів.Документ Джерела ефективної транснаціоналізації світової економіки(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2023) Дюжев, Віктор Геннадійович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Перерва, Петро ГригоровичРізноманіття тлумачень поняття «транснаціоналізація світової економіки» запропоновано об'єднати в три групи: коли транснаціоналізацію представляють як процес посилення світової інтеграції; коли транснаціоналізацію вважають якісно новим етапом інтернаціоналізації господарського життя; коли транснаціоналізацію відносять до єдиної та найважливішої форми загального процесу інтернаціоналізації господарського життя.Документ Дискусійні питання комплексної оцінки ефективності інвестиційно-інноваційної діяльності(НТУ "ХПІ", 2016) Матросова, Вікторія Олександрівна; Сумцова, Юлія СергіївнаДокумент Дослідження особливостей міжнародного фінансового ринку: класифікація деривативів(2023) Сусліков, Станіслав Вячеславович; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що важливість і актуальність проблеми досягнення активного розвитку української економіки та ріст ефективності її виробничо-комерційного функціонування визначають об'єктивну необхідність і важливість подальшого удосконалення теоретико-методологічного та наукового базису дослідження світового ринку похідних цінних фінансових паперів. Детального аналізу нагально потребує стратегія удосконалення українського ринку деривативів, необхідна гармонізація нашого ринку з світовим ринком похідних цінних фінансових паперів, потребують свого розвитку моделі утворення цін на базові види деривативів.