Вісник № 39
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник № 39 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Факультет транспортного машиностроения НТУ "ХПИ": вчера, сегодня, завтра (к 45-летию основания)(НТУ "ХПИ", 2010) Епифанов, Виталий ВалерьевичУ 2010 році виповнюється 45 років з моменту створення факультету транспортного машинобудування Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Наведено відомості з історії, сьогодення та перспектив розвитку факультету.Документ Экспериментальные исследования изменения реостатной мощности модернизированного дизеля тепловоза ЧМЭ-3 на эксплуатационных режимах в процессе длительной эксплуатации(НТУ "ХПИ", 2010) Шпаковский, Владимир ВасильевичУ роботі наведені результати ресурсних експлуатаційних випробувань маневрових тепловозів ЧМЕ-3 з дизелями із серійними поршнями й з поршнями з корундовим шаром. Встановлено, що при установці в дизель поршнів з корундовим шаром його потужність підвищується на 10–15%. Найбільша швидкість зниження реостатної потужності до 37 квт на 10 тис. мотогодин наробітку відбувається при роботі дизеля на частотах 470 – 530 хв⁻¹.Документ Галузь сільгоспмашинобудування потребує підтримки не тільки економічної, але й політичної(НТУ "ХПІ", 2010) Кривоконь, О. Г.Освещены проблемы развития отрасли сельскохозяйственного машиностроения в Украине. Приведены различные варианты выхода из сложившейся ситуации.Документ Влияние конструктивных параметров колесных сельхозяйственных тракторов на формирование и улучшение их тягово-энергетических показателей(НТУ "ХПИ", 2010) Ребров, Алексей Юрьевич; Григо, Р. Г.У статті розглянуті конструктивні параметри та інші чинники, що впливають на тягово-енергетичні показники трактора.Документ До питання використання ефекту адсорбції у системах регулювання положення підресореного корпусу транспортних засобів(НТУ "ХПІ", 2010) Дущенко, Владислав Васильевич; Коц, О. М.Выбраны характеристики системы адсорбент – адсорбат, а также определены количества поглощающего и поглощаемого веществ, обеспечивающие использования эффекта адсорбции в системах регулирования положения подрессоренного корпуса транспортных средств.Документ Механічний гістерезис(НТУ "ХПІ", 2010) Беспалов, В. М. .; Маренко, Г. М.; Кайдалов, Р. О.Рассмотрен вопрос формирования петли гистерезиса в системах с линейно зависимыми от величины деформации значениями уровней жесткого скольжения и показана необходимость раздельного определения упругих и диссипативных характеристик таких систем. Проведено исследование коэффициента поглощения энергии колебаний.Документ Определение срока службы автосамосвалов КрАЗ, работающих на породных отвалах(НТУ "ХПИ", 2010) Степанов, А. В.У статті запропонований метод визначення амортизаційного пробігу, що дозволяє провести в АТП індивідуальне вибракування автомобілів на основі фізичного зношування.Документ Выбор датчиковой аппаратуры для системы стабилизации курсовой устойчивости автомобиля(НТУ "ХПИ", 2010) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Богач, В. С.; Истомин, Александр ЕвгеньевичВ статті розглядаються питання використання в якості датчикової апаратури системи стабілізації курсової стійкості доступних датчиків кутової швидкості. Зроблена оцінка вихідних сигналів мікромеханічного гіроскопа, а також розроблена методика використання замість датчика кутової швидкості двох акселерометрів.Документ Влияние тяговых моментов на динамическое распределение вертикальных реакций между колесами автомобиля(НТУ "ХПИ", 2010) Подригало, М. А.; Клец, Д. М.; Назарько, О. А.; Потапов, Н. Н.У статті розглянуто вплив крутних моментів на динамічний перерозподіл вертикальних реакцій між осями автомобіля, а також виконана оцінка підвищення точності визначення вертикальних реакцій на колесах автомобіля з урахуванням крутних моментів на ведучих колесах.Документ До 125-річчя НТУ "ХПІ". Кафедра ТММ І САПР: формування та розвиток науково-освітнього простору(НТУ "ХПІ", 2010) Ткачук, Микола АнатолійовичВ статье описано развитие научно - образовательного пространства на примере кафедры "Теория и системы автоматизированного проектирования механизмов и машин" Национального технического университета "Харьковский политехнический институт".Документ Современные информационно–измерительные системы вибродиагностики ДВС(НТУ "ХПИ", 2010) Борисенко, Анатолий Николаевич; Обод, П. С.; Лавриненко, Ольга ВалериевнаРозглянуті основні досягнення та тенденції розвитку сучасних систем діагностики, що застосовують засоби вибродіагностики для оцінки технічного стану ДВС. Розглянуті основні методи діагностики із застосуванням вибро– та акустичних сигналів. Проведений аналіз як вітчизняних розробок, так і західних досягнень, включаючи патенти США.Документ Перспективы развития электромобилей(НТУ "ХПИ", 2010) Ткачев, О. Ю.У статті розглянуто екологічні та економічні показники автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння та електромобіля, їх вплив на екологію та життєдіяльність людини. Проведений порівняльний аналіз переваг та недоліків в роботі автомобілів.Документ Развитие имитационного моделирования механизма наклона кузова с линейным электромеханическим преобразователем(НТУ "ХПИ", 2010) Ерицян, Багиш Хачикович; Якунин, Дмитрий ИгоревичIn the article the resulted improves simulation model of mechanism of inclination of body in the curved areas of way. The schematics of modeling of a pneumatic spring support are showed with the use of mechanical and thermodynamics models.Документ Концепция выбора типа тягового электропривода современного скоростного подвижного состава(НТУ "ХПИ", 2010) Любарский, Борис ГригорьевичВ статье рассматривается современная концепция выбора типа тягового электропривода скоростного подвижного состава, которую можно применить для железных дорог Украины. Предлагается критерий эффективности тягового привода - интегральный КПД, учитывающий как КПД привода, так и его режимы эксплуатации.Документ Влияние динамических моментов в тяговой передаче на колебания токов фаз асинхронного тягового двигателя(НТУ "ХПИ", 2010) Кривякин, Геннадий ВладимировичThe influence of dynamic moment in traction drive on the phases current oscillation of induction motor is definedДокумент Тенденции развития автомобильных систем зажигания(НТУ "ХПИ", 2010) Корытченко, Константин Владимирович; Волонцевич, Дмитрий Олегович; Ковцур, Ю. В.Здійснено аналіз напрямків розвитку автомобільних систем запалювання виходячи з принципу їх роботи. Розглянуті схемні рішення, що застосовуються у системах запалення, з описом радіо елементної бази, що застосовувалась у дослідженнях. Надано дані щодо впливу параметрів систем запалювання з сильно струмовим розрядом на характеристики двигуна.Документ Методика моделирования совместного деформирования деталей, соединенных посредством тел качения(НТУ "ХПИ", 2010) Бибик, Д. В.; Деркач, Олег Игоревич; Федоров, Виктор Александрович; Яловол, Иван ВладимировичОцінюючи за методом скінчених елементів напружено-деформований стан деталей, що мають багато точок торкання, виникає необхідність побудови розрахункових моделей чималого обсягу, для розв’язання яких потрібні потужні багатопроцесорні комп’ютерні системи. Пропонована методика дає змогу провести чисельне дослідження таких конструкцій без залучення потужних обчислювальних систем. Також наведено порівняння результатів чисельних та аналітичних розрахунків.Документ Эксперементальные исследования плавности хода трактора при движении по синусоидальным неровностям(НТУ "ХПИ", 2010) Великодный, Валерий Михайлович; Мамонтов, Анатолий ГеннадьевичПроведено аналіз чисельних даних, отриманих у результаті експериментальних випробувань параметрів плавності руху колісного трактора оснащеного пневматичною системою підресорювання. Встановлено залежності величин середньоквадратичних прискорень від параметрів фону синусоїдальних нерівностей, швидкості руху трактора та рівня тиску повітря в системі пневматичного ресорного підвішування самохідної машини.Документ Научные основы разработки концепции восстановительного ремонта транспортной техники(НТУ "ХПИ", 2010) Лузан, С. А.Науково обґрунтована концепція відновленого ремонту транспортної техніки. На основі логістичного підходу запропонована структура концепції. Обґрунтована доцільність застосування сучасних технологій відновлення, до яких відносяться способи газотермічного напилювання, які дозволяють не тільки відновити технічний стан деталей до рівня нових, але й підвищити їхній ресурс.Документ Порядок проведения синтеза планетарного механизма II с учетом углов зацепления зубчатых колес первой и второй ступеней(НТУ "ХПИ", 2010) Кавецкий, Сергей НиколаевичУ статті описана методика синтезу планетарного механізму II з врахуванням кутів зачеплення пар зубчастих коліс, які входять до його складу . Показана можливість виготовлення зубчатих коліс планетарного механізму II , з використанням стандартного ріжучого інструмента.