Вісник № 39
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26326
Переглянути
24 результатів
Результати пошуку
Документ Выбор датчиковой аппаратуры для системы стабилизации курсовой устойчивости автомобиля(НТУ "ХПИ", 2010) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Богач, В. С.; Истомин, Александр ЕвгеньевичВ статті розглядаються питання використання в якості датчикової апаратури системи стабілізації курсової стійкості доступних датчиків кутової швидкості. Зроблена оцінка вихідних сигналів мікромеханічного гіроскопа, а також розроблена методика використання замість датчика кутової швидкості двох акселерометрів.Документ Эксперементальные исследования плавности хода трактора при движении по синусоидальным неровностям(НТУ "ХПИ", 2010) Великодный, Валерий Михайлович; Мамонтов, Анатолий ГеннадьевичПроведено аналіз чисельних даних, отриманих у результаті експериментальних випробувань параметрів плавності руху колісного трактора оснащеного пневматичною системою підресорювання. Встановлено залежності величин середньоквадратичних прискорень від параметрів фону синусоїдальних нерівностей, швидкості руху трактора та рівня тиску повітря в системі пневматичного ресорного підвішування самохідної машини.Документ До 125-річчя НТУ "ХПІ". Кафедра ТММ І САПР: формування та розвиток науково-освітнього простору(НТУ "ХПІ", 2010) Ткачук, Микола АнатолійовичВ статье описано развитие научно - образовательного пространства на примере кафедры "Теория и системы автоматизированного проектирования механизмов и машин" Национального технического университета "Харьковский политехнический институт".Документ Перспективы развития электромобилей(НТУ "ХПИ", 2010) Ткачев, О. Ю.У статті розглянуто екологічні та економічні показники автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння та електромобіля, їх вплив на екологію та життєдіяльність людини. Проведений порівняльний аналіз переваг та недоліків в роботі автомобілів.Документ Определение срока службы автосамосвалов КрАЗ, работающих на породных отвалах(НТУ "ХПИ", 2010) Степанов, А. В.У статті запропонований метод визначення амортизаційного пробігу, що дозволяє провести в АТП індивідуальне вибракування автомобілів на основі фізичного зношування.Документ Экспериментальные исследования изменения реостатной мощности модернизированного дизеля тепловоза ЧМЭ-3 на эксплуатационных режимах в процессе длительной эксплуатации(НТУ "ХПИ", 2010) Шпаковский, Владимир ВасильевичУ роботі наведені результати ресурсних експлуатаційних випробувань маневрових тепловозів ЧМЕ-3 з дизелями із серійними поршнями й з поршнями з корундовим шаром. Встановлено, що при установці в дизель поршнів з корундовим шаром його потужність підвищується на 10–15%. Найбільша швидкість зниження реостатної потужності до 37 квт на 10 тис. мотогодин наробітку відбувається при роботі дизеля на частотах 470 – 530 хв⁻¹.Документ Математическая модель бесступенчатой двухпоточной гидрообъемно-механической трансмиссии автомобиля оборудованного для ремонта нефтяных и газовых скважин(НТУ "ХПИ", 2010) Самородов, Вадим Борисович; Мандрыка, Владимир Ростиславович; Островерх, Александр Олегович; Байцур, М. Н.; Остащенко, В. С.Запропоновано структурну схему та математичну модель безступінчастої двухпоточної гідрооб'ємно механічної трансмісії для установки УПА-80ПХ на базі шасі автомобіля Краз-63221-02 і представлені результати її моделювання.Документ Математическая модель для определения электромагнитного момента реактивного индукторного двигателя с аксиальным магнитным потоком(НТУ "ХПИ", 2010) Рябов, Евгений СергеевичРозроблено математичну модель для визначення моменту зубцевої зони реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком, особливість якої полягає у визначенні коенергії зубцевого шару безпосереднім інтегруванням закону зміни провідності зубцевого шару. Вихідними даними для розрахунку моменту і магнітної напруги є геометричні розміри зубцевого шару.Документ Влияние конструктивных параметров колесных сельхозяйственных тракторов на формирование и улучшение их тягово-энергетических показателей(НТУ "ХПИ", 2010) Ребров, Алексей Юрьевич; Григо, Р. Г.У статті розглянуті конструктивні параметри та інші чинники, що впливають на тягово-енергетичні показники трактора.Документ Влияние тяговых моментов на динамическое распределение вертикальных реакций между колесами автомобиля(НТУ "ХПИ", 2010) Подригало, М. А.; Клец, Д. М.; Назарько, О. А.; Потапов, Н. Н.У статті розглянуто вплив крутних моментів на динамічний перерозподіл вертикальних реакцій між осями автомобіля, а також виконана оцінка підвищення точності визначення вертикальних реакцій на колесах автомобіля з урахуванням крутних моментів на ведучих колесах.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »