Кафедра "Інтегровані технології машинобудування ім. М. Ф. Семка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3115

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cutting

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології машинобудування" ім. М. Ф. Семка, попередня назва – "Різання матеріалів та різальні інструменти".

Кафедра заснована в 1885 році. Свої витоки вона веде від кафедри механічної технології (у подальшому – кафедра загального машинобудування, кафедра холодної обробки матеріалів, кафедра різання матеріалів та різальних інструментів).

Засновником і першим завідувачем кафедри був фундатор технологічної підготовки інженерів-механіків в ХТПІ Костянтин Олексійович Зворикін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут і є провідним науково-дослідним і освітнім центром України в галузі високих інтегрованих технологій у машинобудуванні. У науковій школі кафедри різання матеріалів підготовлені 18 докторів технічних наук і 104 кандидата технічних наук.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Влияния геометрии алмазного выглаживателя на эквивалентные напряжения в зоне обработки
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2018) Воропай, В. В.; Федорович, Владимир Алексеевич
  • Ескіз
    Документ
    Динамическое математическое моделирование процесса алмазного выглаживания
    (НТУ "ХПИ", 2018) Федорович, Владимир Алексеевич; Пыжов, Иван Николаевич; Рязанова-Хитровская, Наталия Владимировна; Воропай, В. В.
    Статья посвящена исследованию влияния условий процесса алмазного выглаживания на напряженно-деформированное состояние зоны обработки. Путем сочетания модельных экспериментов на основе метода конечных элементов и планирования многофакторного эксперимента установлена математическая модель и определены оптимальные значения используемых факторов. В качестве параметра оптимизации использовали максимальные значения эквивалентных напряжений.