Кафедра "Інтегровані технології машинобудування ім. М. Ф. Семка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3115

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cutting

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології машинобудування" ім. М. Ф. Семка, попередня назва – "Різання матеріалів та різальні інструменти".

Кафедра заснована в 1885 році. Свої витоки вона веде від кафедри механічної технології (у подальшому – кафедра загального машинобудування, кафедра холодної обробки матеріалів, кафедра різання матеріалів та різальних інструментів).

Засновником і першим завідувачем кафедри був фундатор технологічної підготовки інженерів-механіків в ХТПІ Костянтин Олексійович Зворикін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут і є провідним науково-дослідним і освітнім центром України в галузі високих інтегрованих технологій у машинобудуванні. У науковій школі кафедри різання матеріалів підготовлені 18 докторів технічних наук і 104 кандидата технічних наук.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз динамічного стану технологічної системи в залежності від положення двигуна приводу подач
    (НТУ "ХПІ", 2016) Залога, Вільям Олександрович; Шаповал, Ю. В.
    Одним із ефективних методів інтенсифікації процесів механічного оброблення є підвищення швидкості різання. Особливо це стосується чистових і напівчистових операцій, на яких збільшення глибин різання та подач супроводжується суттєвим погіршенням якості обробленої поверхні. На форму і рівень коливань при обробці впливає значна кількість факторів: точність виготовлення елементів оброблювальної системи, спосіб закріплення заготовки, жорсткості окремих елементів системи , їхнє розташування, внутрішні дефекти в них тощо. Метою даної роботи є визначення аналітичним методом власних форм і частот для моделі верстату 1700ВФ30 при двох варіантах встановлення двигуна приводу повздовжньої подачі, та експериментальна перевірка отриманих розрахунків.