Кафедра "Інтегровані технології машинобудування ім. М. Ф. Семка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3115

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cutting

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології машинобудування" ім. М. Ф. Семка, попередня назва – "Різання матеріалів та різальні інструменти".

Кафедра заснована в 1885 році. Свої витоки вона веде від кафедри механічної технології (у подальшому – кафедра загального машинобудування, кафедра холодної обробки матеріалів, кафедра різання матеріалів та різальних інструментів).

Засновником і першим завідувачем кафедри був фундатор технологічної підготовки інженерів-механіків в ХТПІ Костянтин Олексійович Зворикін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут і є провідним науково-дослідним і освітнім центром України в галузі високих інтегрованих технологій у машинобудуванні. У науковій школі кафедри різання матеріалів підготовлені 18 докторів технічних наук і 104 кандидата технічних наук.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення якості шліфування поверхонь зносостійких деталей тертя з легованих титаном та вольфрамом композитів шляхом удосконалення абразивних кругів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Гавриш, А. П.; Роїк, Т. А.; Віцюк, Ю. Ю.; Зигуля, С. М.
    У статті наведені результати експериментального дослідження щодо оптимізації вибору абразивних матеріалів для шліфування зносостійких деталей тертя технологічних комплексів, що виготовлені з нових композитних матеріалів типу 85Х6НФТ, 11Р3АМ3Ф, 4ХМФТС, Р6М5Ф3, 4Х2В5МФ, які леговані титаном, вольфрамом, молібденом і ванадієм та які синтезовані зі шламових відходів інструментальних сталей. Виявлені основні закономірності формування структури поверхневого шару композитних деталей, які повинні бути шліфованими з метою забезпечення високих вимог експлуатаційних параметрів якості поверхонь тертя та продуктивності оброблення.