Кафедра "Інтегровані технології машинобудування ім. М. Ф. Семка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3115

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cutting

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології машинобудування" ім. М. Ф. Семка, попередня назва – "Різання матеріалів та різальні інструменти".

Кафедра заснована в 1885 році. Свої витоки вона веде від кафедри механічної технології (у подальшому – кафедра загального машинобудування, кафедра холодної обробки матеріалів, кафедра різання матеріалів та різальних інструментів).

Засновником і першим завідувачем кафедри був фундатор технологічної підготовки інженерів-механіків в ХТПІ Костянтин Олексійович Зворикін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут і є провідним науково-дослідним і освітнім центром України в галузі високих інтегрованих технологій у машинобудуванні. У науковій школі кафедри різання матеріалів підготовлені 18 докторів технічних наук і 104 кандидата технічних наук.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Технологическая динамика широкоуниверсальных фрезерных станков
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2018) Оргиян, А. А.; Минчев, Роман Михайлович
    Технологическая динамика широкоуниверсальных фрезерных станков. В статье рассмотрены задачи виброустойчивости широкоуниверсальных фрезерных станков при торцевом фрезеровании. Показано, что расчеты колебаний с учетом только значений статической жесткости являются весьма приближенными. Для уточнения расчетов следует пользоваться элементами матриц линейной и угловой жесткостей. Приведены предельные значения глубины резания и подачи при устойчивом резании. Изучены зависимости колебаний от скорости вращения шпинделя и зубцовой частоты.