Кафедра "Інтегровані технології машинобудування ім. М. Ф. Семка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3115

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cutting

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології машинобудування" ім. М. Ф. Семка, попередня назва – "Різання матеріалів та різальні інструменти".

Кафедра заснована в 1885 році. Свої витоки вона веде від кафедри механічної технології (у подальшому – кафедра загального машинобудування, кафедра холодної обробки матеріалів, кафедра різання матеріалів та різальних інструментів).

Засновником і першим завідувачем кафедри був фундатор технологічної підготовки інженерів-механіків в ХТПІ Костянтин Олексійович Зворикін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут і є провідним науково-дослідним і освітнім центром України в галузі високих інтегрованих технологій у машинобудуванні. У науковій школі кафедри різання матеріалів підготовлені 18 докторів технічних наук і 104 кандидата технічних наук.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження якості поверхневого шару зубчастих коліс при профільному зубошліфуванні
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Ліщенко, Наталя Володимирівна; Ларшин, В. П.; Нежебовський, В. В.
    Виконано експериментальні дослідження якості поверхневого шару зубів зубчастих коліс після профільного зубошліфування на верстаті з ЧПК при послідовному збільшенні глибини шліфування в різних западинах зубчастого колеса при інших рівних умовах. Встановлено, що по мірі збільшення параметрів, які характеризують інтенсивність шліфування і обсяг матеріалу, що видаляється і які наведені на одиницю ширини шліфувального круга, виникає і збільшується товщина шліфувального припіку. Встановлено закономірність зміни товщини припіку по висоті зубу, що дозволяє оцінювати достовірність відповідних теоретичних досліджень.