Кафедра "Інтегровані технології машинобудування ім. М. Ф. Семка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3115

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cutting

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології машинобудування" ім. М. Ф. Семка, попередня назва – "Різання матеріалів та різальні інструменти".

Кафедра заснована в 1885 році. Свої витоки вона веде від кафедри механічної технології (у подальшому – кафедра загального машинобудування, кафедра холодної обробки матеріалів, кафедра різання матеріалів та різальних інструментів).

Засновником і першим завідувачем кафедри був фундатор технологічної підготовки інженерів-механіків в ХТПІ Костянтин Олексійович Зворикін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут і є провідним науково-дослідним і освітнім центром України в галузі високих інтегрованих технологій у машинобудуванні. У науковій школі кафедри різання матеріалів підготовлені 18 докторів технічних наук і 104 кандидата технічних наук.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Повышение точности обработки при внутреннем шлифовании тонкостенных оболочек сложной формы из хрупких неметаллических материалов
    (НТУ "ХПИ", 2017) Калафатова, Л. П.; Олейник, С. Ю.; Поколенко, Д. В.
    В статье приведена математическая модель, которая описывает относительные движения элементов технологической системы шлифования. Математическое моделирование выполнено в программе Matlab Simulink для технологических условий этапа внутреннего шлифования поверхности оболочек сложной формы из хрупких неметаллических материалов. Относительные перемещения элементов технологической системы вызывают погрешности обработки профиля. Модель учитывает влияние на погрешность обработки изменение параметров технологических характеристик во время процесса шлифования.
  • Ескіз
    Документ
    Механизм формирования трещиноватого слоя при шлифовании ситаллов
    (НТУ "ХПИ", 2016) Калафатова, Л. П.; Поколенко, Д. В.
    Предложен подход к разработке математической модели формирования дефектного слоя в процессе алмазного шлифования деталей из ситалла. При экспериментальном моделировании контакта несбалансированного алмазного шлифовального круга с обрабатываемой поверхностью установлено, что с увеличением динамического воздействия на нее возрастает интенсивность дефектообразования, что отрицательно скажется на прочностных свойствах изделий из ситаллов.