Кафедра "Інтегровані технології машинобудування ім. М. Ф. Семка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3115

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cutting

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології машинобудування" ім. М. Ф. Семка, попередня назва – "Різання матеріалів та різальні інструменти".

Кафедра заснована в 1885 році. Свої витоки вона веде від кафедри механічної технології (у подальшому – кафедра загального машинобудування, кафедра холодної обробки матеріалів, кафедра різання матеріалів та різальних інструментів).

Засновником і першим завідувачем кафедри був фундатор технологічної підготовки інженерів-механіків в ХТПІ Костянтин Олексійович Зворикін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут і є провідним науково-дослідним і освітнім центром України в галузі високих інтегрованих технологій у машинобудуванні. У науковій школі кафедри різання матеріалів підготовлені 18 докторів технічних наук і 104 кандидата технічних наук.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    САПР электротехнического оборудования со слабосвязанными элементами
    (НТУ "ХПИ", 2013) Становский, А. Л.; Швец, П. С.; Торопенко, А. В.
    Показано, что слабосвязанные системы в машиностроении составляют широкий круг объектов, при проектировании которых возникают специфические проблемы в решении задач оптимизации. В частности, для этого неприменимы комплексные генетические алгоритмы, разработанные для оптимизации сильносвязанных систем. Предложен метод оптимизации слабосвязанных систем с помощью универсальных генетических алгоритмов, который позволяет учесть физическую природу связности.
  • Ескіз
    Документ
    Метод діагностики стану структури складного об’єкта машинобудування
    (НТУ "ХПІ", 2013) Нестеренко, С. А.; Становський, А. О.; Торопенко, А. В.
    Розроблений метод діагностики стану складних резервованих вузлів машинобудування (каркаси, рами, верстатний парк, тощо.), структура яких піддається ушкодженням на протязі життєвого циклу. Метод, заснований на реалізації прихованої марківської моделі та обчисленні ентропії взаємозалежних систем, забезпечує дослідника додатковою діагностичною інформацією, яка має високий ступінь вірогідності.