Кафедра "Інтегровані технології машинобудування ім. М. Ф. Семка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3115

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cutting

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології машинобудування" ім. М. Ф. Семка, попередня назва – "Різання матеріалів та різальні інструменти".

Кафедра заснована в 1885 році. Свої витоки вона веде від кафедри механічної технології (у подальшому – кафедра загального машинобудування, кафедра холодної обробки матеріалів, кафедра різання матеріалів та різальних інструментів).

Засновником і першим завідувачем кафедри був фундатор технологічної підготовки інженерів-механіків в ХТПІ Костянтин Олексійович Зворикін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут і є провідним науково-дослідним і освітнім центром України в галузі високих інтегрованих технологій у машинобудуванні. У науковій школі кафедри різання матеріалів підготовлені 18 докторів технічних наук і 104 кандидата технічних наук.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання з навчальної дисципліни "Інформаційні технології"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Третяк, Тетяна Євгенівна; Мироненко, Олександр Леонідович; Мироненко, Сергій Олександрович
    Методичні вказівки призначені для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 131 «Прикладна механіка» освітньо-професійної програми «Технологічні та логістичні системи у машинобудуванні» та надають матеріали для виконання Розрахунково-графічного завдання з навчальної дисципліни «Інформаційні технології». Метою викладання навчальної дисципліни є ознайомлення здобувачів з призначенням, можливостями та сучасним станом розвитку інформаційних технологій, формування знань, умінь та навичок ефективного застосування сучасних інформаційних технологій та програмного забезпечення для автоматизації інженерної діяльності, розв’язання різноманітних практичних задач за фахом. Під час вивчення навчальної дисципліни студентам надається систематизована інформація про технології розробки програм для операційних систем сімейства Windows з використанням сучасних технологій об’єктно-орієнтованого та візуального програмування у середовищі Delphi засобами мови програмування Object Pascal, способи розробки графічного інтерфейсу повноцінних додатків. Графічний інтерфейс став стандартом для програмного забезпечення різних класів. Комп’ютерна графіка є складовою всіх сучасних комп’ютерних технологій та важливою компонентою освіти сучасного спеціаліста. При виконанні Розрахунково-графічного завдання з навчальної дисципліни «Інформаційні технології» студенти набувають практичні навички розробки, налагодження та виконання в середовищі Delphi програм, що реалізують побудову машинобудівних креслень. Методичні вказівки до виконання Розрахунково-графічного завдання містять формулювання завдання, вихідні дані за варіантами, докладний опис ходу виконання завдання на конкретному прикладі та правила оформлення звіту до завдання. Також у документ включено список питань для самоперевірки знань студентів та список літератури, рекомендованої для вивчення.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи "Графіка в Delphi"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Третяк, Тетяна Євгенівна; Мироненко, Олександр Леонідович; Мироненко, Сергій Олександрович
    Навчальна дисципліна «Інформаційні технології» є вибірковим компонентом освітньо-професійної програми «Технологічні та логістичні системи у машинобудуванні» для підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 131 «Прикладна механіка». Метою викладання навчальної дисципліни є ознайомлення здобувачів з призначенням, можливостями та сучасним станом розвитку інформаційних технологій, формування знань, умінь та навичок ефективного застосування сучасних інформаційних технологій та програмного забезпечення для автоматизації інженерної діяльності, розв’язання різноманітних практичних задач за фахом. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент отримує відомості про архітектуру персонального комп’ютера IBM PC, принципи функціонування інформаційної системи та програмного забезпечення ЕОМ, основи роботи у середовищі об’єктно-орієнтованого та візуального програмування Delphi, сучасні засоби, прийоми і методи розробки програмного забезпечення, основні концепції та методологію об’єктно-орієнтованого програмування (ООП), принципи побудування графічних зображень, засоби обробки та аналізу інформації із застосуванням сучасних програмних засобів. При виконанні лабораторної роботи «Графіка в Delphi» з навчальної дисципліни «Інформаційні технології» студенти набувають практичні навички розробки, налагодження та виконання в середовищі Delphi програм, що реалізують побудову графічних зображень. Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи містять формулювання завдання, вихідні дані за варіантами, теоретичні відомості за даною темою, докладний опис ходу виконання завдання на конкретному прикладі та правила оформлення звіту до лабораторної роботи. Також у документ включено список питань для самоперевірки знань студентів та список літератури, рекомендованої для вивчення.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт модуля № 2 з дисциплін "Автоматизовані системи графіки", "Основи програмування інженерних систем графіки" та "Теорія 3D моделювання"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кобець, Олена Валентинівна; Козакова, Наталія Віталіївна; Третяк, Тетяна Євгенівна
    Робота в графічному пакеті AutoCAD є однією з найбільш затребуваних у наш час систем для ПЕОМ, оскільки вона орієнтована на автоматизоване проектування у машинобудуванні. З досвіду спілкування з представниками підприємств машинобудівної галузі України, перед якими стоять завдання автоматизації конструкторських і технологічних робіт, відомо, що АutoCAD отримав широке застосування через наявність широкої бази даних, які використовують закордонні партнери. Метою цих методичних вказівок є надання навичок роботи з базовими 2D-командами, а також з налаштування робочого середовища та оформлення креслення у пакеті AutoCAD студентам денної, заочної та дистанційної форм навчання спеціальності 131 – «Механічна інженерія».