Кафедра "Інтегровані технології машинобудування ім. М. Ф. Семка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3115

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cutting

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології машинобудування" ім. М. Ф. Семка, попередня назва – "Різання матеріалів та різальні інструменти".

Кафедра заснована в 1885 році. Свої витоки вона веде від кафедри механічної технології (у подальшому – кафедра загального машинобудування, кафедра холодної обробки матеріалів, кафедра різання матеріалів та різальних інструментів).

Засновником і першим завідувачем кафедри був фундатор технологічної підготовки інженерів-механіків в ХТПІ Костянтин Олексійович Зворикін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут і є провідним науково-дослідним і освітнім центром України в галузі високих інтегрованих технологій у машинобудуванні. У науковій школі кафедри різання матеріалів підготовлені 18 докторів технічних наук і 104 кандидата технічних наук.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Examination of 3D surface topography of diamond burnished C45 workpieces
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Ferencsik, Viktoria; Varga, Gyula
    Nowadays cold working operations like rolling, burnishing are important finishing methods. In this paper the diamond burnishing of external cylindrical surfaces are studied. The principle of this process is that a pressing tool, which goes along the surface of the workpiece with linear motion having given parameters (e.g. feed) while the workpiece is rotating. Using of diamond burnishing has many preferences: surface roughness of the workpiece is improving, hardness of the surface is increasing while it’s micro-structure is also improving. Fatigue strength is increasing significantly due to the compressive residual stress in the subsurface area causing by burnishing. The aim of this study was to examine the influence of different burnishing parameters, such as burnishing speed, feed and force with the using of two different kinematic viscosity oil. For plan and execute the experiments we used the Taguchy type full factorial experimental design method by which empirical formulas can be created easily. The measurement of the surface roughness was executed with Altisurf 520 3D measuring equipment at the Institute of Manufacturing Science. The measured results were evaluated by the comparison of a special correlation formula to determine the optimal combination level of the different parameters in the given interval.